vytisknout velikost písma Znovuzrozený Saab 9-3 má pod kapotou dvojliter s výkonom 220 koní

Znovuzrozený Saab 9-3 má pod kapotou dvojliter s výkonom 220 koní

Saab pod dohľadom spoločnosti National Electric Vehicle Sweden AB obnovil výrobu vo fabritce v Trollhättane. O tejto skutočnosti sme písali už včera, lenže postupom času prišli z oficiálnych zdrojov ďalšie informácie, ktoré si nemôžeme nechať pre seba.

Ako už určite viete, prvý "pobankrotový" automobil značky Saab je model 9-3 Aero Sedan. Ten vstúpi do predaja už desiateho decembra. Namierené má predovšetkým do Číny a pár exemplárov poputuje tiež do Švédska. Vozidlo bude možné objednať cez webové stránky spoločnosti NEVS. Pod kapotou má znovuzrodená deväť-trojka preplňovaný benzínový dvojliter naladený na 220 koní, ktorý Saab používal skôr. K dispozícii bude verzia s manuálnou i automatickou prevodovkou.

Na jar budúceho roka dorazí Saab 9-3 ako elektromobil. Tento automobil bude však určený výhradne pre Čínu, kam pre začiatok zamieri dve stovky exemplárov. Cena elektromobilu zatiaľ nebola určená. Za benzínové prevedenie zaplatíte 279 000 SEK s manuálom, respektíve 289 000 SEK s automatom (31 382 €, resp. 32 506 €).

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY