vytisknout velikost písma Zháňate zaujímavý cabriolet? Tak si kúpte Rolls-Royce Hyperion

Zháňate zaujímavý cabriolet? Tak si kúpte Rolls-Royce Hyperion

Sezóna automobilov so sťahovacou strechou prakticky skončila, nastal čas zamyslieť sa, či by to do tej ďalšej nechcelo niečo nové. Ak by ste radi nové vozidlo bez strechy a naozaj nemáte absolútne vôbec hlboko do vrecka, môžete si aktuálne zaobstarať veľmi zaujímavý exemplár. Na predaj je totiž Rolls-Royce Hyperion. Toto auto existuje iba v jedinom exemplári.

Hyperion bol oficiálne predstavený v roku 2008. Základom je model Drophead Coupe, ktorý bol slávnu spoločnosťou Pininfarina prestavaný na dvojmiestny roadster špeciálne na želanie istého zberateľa automobilov tejto značky. Keď sa necháte zlákať ku kúpe tohto unikátu, môžete sa tešiť na rad zaujímavých vychytávok. Napríklad na odkladacie priehradky pred čelným sklom, kam je možné uložiť lovecké pušky.

Auto používa dvanásťvalcový motor, šesťstupňovú automatickú prevodovku, najviac sa vie rozbehnúť na 250 km/h a akceleráciu na 100 km/h zvládne za 5,7 s. Hyperion predáva spoločnosť Al-Ain Class Motors sídliaca v Dubaji. Vozidlo je na predaj už dlhšiu dobu, pričom pôvodná cena bola takmer tri milióny eur. Dnes už stojí polovicu. A to sa rozhodne oplatí.

hyperion_01.jpghyperion_02.jpghyperion_04.jpghyperion_05.jpghyperion_06.jpghyperion_07.jpghyperion_08.JPGhyperion_03.jpghyperion_09.JPGhyperion_10.JPGhyperion_11.JPG

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY