vytisknout velikost písma Zháňate zaujímavú Škodu Fabia? Na predaj sú hneď tri špeciály WRC

Zháňate zaujímavú Škodu Fabia? Na predaj sú hneď tri špeciály WRC

Nie je Škoda Fabia, ako Škoda Fabia. Okrem všetkých možných známych naftových a benzínových verzií sa na trhu nájdu aj pretekárske špeciály, takže ak chcete mať v garáži Fabiu, akú len tak niekto nemá, máte možnosť. Belgický Rent Speed ​​Racing predáva hneď tri exempláre.

Ten najstarší je z roku 2003 a údajne je po celkovej oprave. Záujemcovia o kompletné vozidlo pripravený rovno pre ďalšie súťaže budú potrebovať 120 000 euro, rovnaký automobil je ale dostupný aj za osemdesiat tisíc, keď si ho vezmete hneď. Karoséria je totiž aktuálne odstrojená kvôli novému laku.

Druhá Škoda Fabia WRC je o rok mladšia, má šesťstupňovú prevodovku a motor, ktorý najazdil v rámci rýchlostných skúšok 900 km. Za tento exemplár si súčasný majiteľ naúčtuje 135-tisíc eur. Tretie vozidlo je z roku 2006 a je teda najmladšia. Motor najazdil 900 km, turbo a prevodovka sú aktuálne po kompletnej oprave. Na túto Fabiu budete potrebovať 140 000 eur.

fabbb_1.jpgfabbb_2.jpgfabbb_3.jpgfabbb_4.jpgfabbb_5.jpgfabbb_7.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY