vytisknout velikost písma Zháňate Citroën C4 Cactus so športovým výfukom a rámom?

Zháňate Citroën C4 Cactus so športovým výfukom a rámom?

Citroën C4 Cactus je mestský crossover so zaujímavým dizajnom, za ktorý už tiež dostal niekoľko ocenení. Ak by sa vám ale váš konkrétny exemplár zdal málo drsný, máme pre vás riešenie. To pochádza od spoločnosti Musketier a na váš Cactus vám pridá ochranný rám, terénne pneumatiky a dve dvojité koncovky výfuku.

Konkrétne sa jedná o takzvanú Offroad Edition rozdelenú do niekoľkých úrovní. V tej najdostupnejšej dostanete o 25 mm zvýšený podvozok a terénne pneumatiky pre lepší záber mimo cesty. V rámci ďalších príplatkov možno ale obdržať napríklad ochranný rám pred predný nárazník. Stále málo? Tak si môžete objednať rúrku aj dozadu, a to buď samostatne, alebo ako sadu v kombinácii s predným rámom.

Ak stále nepovažujete váš Cactus za dostatočne drsný, potom možno pridať aj dve dvojité koncovky výfuku vyrobené z nerezovej ocele. A ako čerešničku na torte vám Musketier môže pridať aj iný softvér zvyšujúci výkon. Výsledok nevyzerá úplne zle, ale stále ide iba o predokolku. V teréne by ste sa mohli veľmi ľahko dočkať nepríjemných prekvapení.

citr_1.jpgcitr_3.jpgcitr_4.jpgcitr_5.jpgcitr_6.jpgcitr_7.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY