vytisknout velikost písma Zháňate Citroën C4 Cactus so športovým výfukom a rámom?

Zháňate Citroën C4 Cactus so športovým výfukom a rámom?

Citroën C4 Cactus je mestský crossover so zaujímavým dizajnom, za ktorý už tiež dostal niekoľko ocenení. Ak by sa vám ale váš konkrétny exemplár zdal málo drsný, máme pre vás riešenie. To pochádza od spoločnosti Musketier a na váš Cactus vám pridá ochranný rám, terénne pneumatiky a dve dvojité koncovky výfuku.

Konkrétne sa jedná o takzvanú Offroad Edition rozdelenú do niekoľkých úrovní. V tej najdostupnejšej dostanete o 25 mm zvýšený podvozok a terénne pneumatiky pre lepší záber mimo cesty. V rámci ďalších príplatkov možno ale obdržať napríklad ochranný rám pred predný nárazník. Stále málo? Tak si môžete objednať rúrku aj dozadu, a to buď samostatne, alebo ako sadu v kombinácii s predným rámom.

Ak stále nepovažujete váš Cactus za dostatočne drsný, potom možno pridať aj dve dvojité koncovky výfuku vyrobené z nerezovej ocele. A ako čerešničku na torte vám Musketier môže pridať aj iný softvér zvyšujúci výkon. Výsledok nevyzerá úplne zle, ale stále ide iba o predokolku. V teréne by ste sa mohli veľmi ľahko dočkať nepríjemných prekvapení.

citr_1.jpgcitr_3.jpgcitr_4.jpgcitr_5.jpgcitr_6.jpgcitr_7.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY