vytisknout velikost písma Zháňate Citroën C4 Cactus so športovým výfukom a rámom?

Zháňate Citroën C4 Cactus so športovým výfukom a rámom?

Citroën C4 Cactus je mestský crossover so zaujímavým dizajnom, za ktorý už tiež dostal niekoľko ocenení. Ak by sa vám ale váš konkrétny exemplár zdal málo drsný, máme pre vás riešenie. To pochádza od spoločnosti Musketier a na váš Cactus vám pridá ochranný rám, terénne pneumatiky a dve dvojité koncovky výfuku.

Konkrétne sa jedná o takzvanú Offroad Edition rozdelenú do niekoľkých úrovní. V tej najdostupnejšej dostanete o 25 mm zvýšený podvozok a terénne pneumatiky pre lepší záber mimo cesty. V rámci ďalších príplatkov možno ale obdržať napríklad ochranný rám pred predný nárazník. Stále málo? Tak si môžete objednať rúrku aj dozadu, a to buď samostatne, alebo ako sadu v kombinácii s predným rámom.

Ak stále nepovažujete váš Cactus za dostatočne drsný, potom možno pridať aj dve dvojité koncovky výfuku vyrobené z nerezovej ocele. A ako čerešničku na torte vám Musketier môže pridať aj iný softvér zvyšujúci výkon. Výsledok nevyzerá úplne zle, ale stále ide iba o predokolku. V teréne by ste sa mohli veľmi ľahko dočkať nepríjemných prekvapení.

citr_1.jpgcitr_3.jpgcitr_4.jpgcitr_5.jpgcitr_6.jpgcitr_7.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY