vytisknout velikost písma Zero Scooter je Segway krížený so skútrom za 6-tisíc eur

Zero Scooter je Segway krížený so skútrom za 6-tisíc eur

Niektorí sú toho názoru, že budúcnosť dopravy po meste by bola vôbec najlepšia bez automobilov. Keď už nechcete využiť u nás toľko propagovanú dopravu na bicykli, bude určite z pohľadu niektorých organizácií žiaduce jazdiť aspoň na nejakom osobnom elektrickom dopravnom prostriedku. Na niečom ako je Zero-Scooter.

Zero-Scooter je v podstate okapotovaný Segway, teda elektrické vozidlo, ktoré vie samo balansovať na dvoch kolesách. V tomto prípade ale nie je ako základ použitý priamo Segway, ale Ninebot. Studio Bel & Bel k nemu pripravilo kapotáž odkazujúce svojim dizajnom na staré skútre a výsledok vyhlásilo za prvý skúter, ktorý vie sám udržať rovnováhu.

Sranda to však nie je úplne lacná. Základná cena za Zero-Scooter je 5950 euro. Za túto sumu získate vec, za ktorou sa stopercentne obzrie úplne každý. Vyprodukuje najvyššiu rýchlosť 20 km/h a na jedno nabitie zvládne prejsť 25 - 30 km.

skutr_16.jpgskutr_13.jpgskutr_01.jpgskutr_02.jpgskutr_03.jpgskutr_04.jpgskutr_06.jpgskutr_05.jpgskutr_07.jpgskutr_08.jpgskutr_09.jpgskutr_10.jpgskutr_11.jpgskutr_12.jpgskutr_14.jpgskutr_15.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY