vytisknout velikost písma Ženevská premiéra aj pre Porsche Cayman GT4

Ženevská premiéra aj pre Porsche Cayman GT4

Nové Porsche 911 GT3 RS za viac ako 200-tisíc eur nie je jediné ostré Porsche, ktoré sa predstavuje v Ženeve. Pozornosť si zaslúži aj ostrý Cayman GT4, ktorý si vypožičal motor z Carrery S, teda plochý šesťvalec 3,8 l vyladený na výkon 385 koní.

DLF_7210.JPGDLF_7223.JPGDLF_7232.JPGAgresívny bodykit má svoju funkciu, predovšetkým aerodynamickú. Na rozdiel od 911 GT3 RS je Cayman GT4 pomerne jednoduchý a má stále klasickú manuálnu prevodovku

S cenou 87-tisíc eur je nový ostrý Cayman v porovnaní s 911 GT3 RS o viac ako polovicu lacnejší, ale pochybujeme, že bude ponúkať aj menej ako polovičné zážitky. Má napríklad klasický manuál a jeho dynamické parametre vyzerajú tak nejako použitelnejšie aj v reálnom svete.

Stovka za 4,4 sekundy stačí, rovnako tak maximálna rýchlosť 295 km/h. Porsche Cayman GT4 sa nastavením podvozku od bežného cestného modelu dosť líši, aby auto lepšie fungovalo v plnom nasadení na okruhu. Tomu sa podriaďuje aj aerodynamika a napríklad účinnejšie chladenie a brzdy.

DLF_7214.JPGDLF_7217.JPGDLF_7225.JPGDLF_7227.JPGDLF_7229.JPGc5a036d0-a3e8-0132-79f5-00163e17fa4b.jpgcff2b840-a3e8-0132-79f6-00163e17fa4b.jpg

 

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY