vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Výroba modelu Opel GT je neistá, prichádza Das Elektro-Auto

Ženeva 2016 naživo: Výroba modelu Opel GT je neistá, prichádza Das Elektro-Auto

Opel dorazil do Ženevy s niekoľkými novinkami. Tou najatraktívnejšou je nepochybne koncept malého športového kupé GT. Ľahký jednoduchý stroj vyzerá veľmi dobre, lenže výroba je neistá.

Opel predstavil tento koncept už skôr, takže len zopakujeme, že vozidlo používa preplňovaný trojvalec s výkonom 107 kW (145 k), stovku zvládne za necelých osem sekúnd a maximálne ide rýchlosťou 215 km/h. Na ženevské tlačovej konferencii ale automobilka priamo nepotvrdila, že s výrobou nepočíta, ale bolo oznámené, že sa Opel ešte nerozhodol. Istá nádej tu stále ešte je.

Automobilka zároveň potvrdila príchod nového elektromobilu Ampera-e, ktorý by sa mal v Európe začať predávať na budúci rok. Ide o dvojča Chevroletu Bolt, ktoré má byť cenovo dostupné a má ponúknuť veľmi solídny dojazd. Opel vozidlo prezentuje po vzore Volkswagenu ako Das Elektro-Auto. Bližšie podrobnosti ale Opel oproti očakávaniam nezverejnil.

sopel_12.jpgsopel_13.jpgsopel_14.jpgsopel_05.jpgsopel_01.jpgsopel_02.jpgsopel_03.jpgsopel_07.jpgsopel_08.jpgsopel_10.jpgsopel_11.jpgsopel_15.jpgee.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY