vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Verzia Vignale aj pre S-Max, Edge a model Kuga

Ženeva 2016 naživo: Verzia Vignale aj pre S-Max, Edge a model Kuga

Už vieme, že Ford priviezol do Ženevy posilnenú Fiestu ST a modernizovaný crossover Kuga. Okrem týchto dvoch noviniek sa ale na autosalóne prezentuje aj rada Vignale, ktorá dostala nových členov a navyše jeden koncept.

Doteraz Ford ponúkal v rámci svojho luxusného programu Vignale Mondeo s karosériou sedan a kombi. Novo ponuku rozšíri päťdverový liftback, S-Max Vignale a veľké SUV Edge Vignale. S-Max v luxusnom prevedení je možné objednať už teraz, Edge dorazí neskôr. Mondeo Liftback sa začne predávať ako Vignale budúci rok.

vig_21.jpgvig_01.jpgvig_09.jpg
Ford rozširuje radu Vignale. Už teraz je možné si objednať S-Max, v priebehu roku dorazí aj Edge Vignale. Kuga Vignale sa zatiaľ prezentuje ako koncept

Zmeny oproti klasickým variantom sú stále rovnaké. Záujemcovia o Vignale sa môžu tešiť na luxusné kožené čalúnenie, bohatú výbavu a hlavne nadštandardnú starostlivosť. Vozidlá Vignale sú k v ponuke iba v showroomoch FordStore, ktorých je po Európe aktuálne zhruba 300. V rámci programu Vignale začne Ford ponúkať zákazníkom aj rôzne cesty. Trebárs na veľkú cenu F1 do Monaka alebo na filmový festival do Cannes.

Rad Vignale teda obsahuje Mondeo, S-Max a Edge, ale ako sa zdá, tým ponuka neskoční. Ford do Ženevy priviezol ešte model Kuga Vignale, ktorý sa tu ale zatiaľ prezentuje ako koncept.

vig_02.jpgvig_04.jpgvig_05.jpgvig_06.jpgvig_07.jpgvig_08.jpgvig_10.jpgvig_11.jpgvig_12.jpgvig_13.jpgvig_14.jpgvig_15.jpgvig_16.jpgvig_17.jpgvig_18.jpgvig_19.jpgvig_20.jpgvig_22.jpgvig_23.jpgvig_24.jpgvig_25.jpgvig_26.jpgkuga_vig_2.jpgkuga_vig_5.jpgkuga_vig_3.jpgkuga_vig_1.jpgs-max_5.jpgs-max_6.jpgs-max_2.jpgs-max_3.jpgs-max_4.jpgs-max_1.jpg
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY