vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Toyota C-HR je rovnako radikálna ako koncept

Ženeva 2016 naživo: Toyota C-HR je rovnako radikálna ako koncept

Toyota si na ženevský autosalón priviezla malý crossover pomenovaný C-HR. Vzhľad auta, ktoré bude bojovať o zákazníkov najmä s Nissanom Juke, je veľmi radikálny a príliš sa nevzďaľuje minuloročnému konceptu rovnakého mena. Interiér nového modelu sme si v Ženeve prehliadnuť nemohli a nie je ani na oficiálnych fotografiách.

Toyota tvrdí, že pri ladení jazdných vlastností usilovala o navodenie rovnakého pocitu z jazdy, aký poskytuje "moderný hatchback segmentu C". Preto má - na rozdiel od mnohých zástupcov rovnakej kategórie - viacprvkovú zadnú nápravu.

IMG_3549.jpgIMG_3551.jpgIMG_3555.jpgIMG_3548.jpgIMG_3554.jpgIMG_3552.jpg
Toyota C-HR je malý crossover, namierený hlavne proti Nissanu Juke; vedľa hybridnej verzie ponúkne Toyota aj preplňovanú benzinovú tisícdvestovku

Vedľa hybridného hnacieho ústrojenstva z modelu Prius dá Toyota C-HR zákazníkom na výber aj nový preplňovaný motor 1,2 l 85 kW z Aurisu. Vedľa manuálnej prevodovky si budete môcť zvoliť aj variátorovú skriňu CVT, prípadne aj pohon všetkých kolies. Na niektorých (nemenovaných) trhoch chce Toyota ponúkať nový model aj s motorom 2.0 a CVT. O dieseli zatiaľ reč nie je.

Toyota C-HR sa bude vyrábať v Turecku, dizajn však vznikal v Kalifornii.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY