vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Toyota C-HR je rovnako radikálna ako koncept

Ženeva 2016 naživo: Toyota C-HR je rovnako radikálna ako koncept

Toyota si na ženevský autosalón priviezla malý crossover pomenovaný C-HR. Vzhľad auta, ktoré bude bojovať o zákazníkov najmä s Nissanom Juke, je veľmi radikálny a príliš sa nevzďaľuje minuloročnému konceptu rovnakého mena. Interiér nového modelu sme si v Ženeve prehliadnuť nemohli a nie je ani na oficiálnych fotografiách.

Toyota tvrdí, že pri ladení jazdných vlastností usilovala o navodenie rovnakého pocitu z jazdy, aký poskytuje "moderný hatchback segmentu C". Preto má - na rozdiel od mnohých zástupcov rovnakej kategórie - viacprvkovú zadnú nápravu.

IMG_3549.jpgIMG_3551.jpgIMG_3555.jpgIMG_3548.jpgIMG_3554.jpgIMG_3552.jpg
Toyota C-HR je malý crossover, namierený hlavne proti Nissanu Juke; vedľa hybridnej verzie ponúkne Toyota aj preplňovanú benzinovú tisícdvestovku

Vedľa hybridného hnacieho ústrojenstva z modelu Prius dá Toyota C-HR zákazníkom na výber aj nový preplňovaný motor 1,2 l 85 kW z Aurisu. Vedľa manuálnej prevodovky si budete môcť zvoliť aj variátorovú skriňu CVT, prípadne aj pohon všetkých kolies. Na niektorých (nemenovaných) trhoch chce Toyota ponúkať nový model aj s motorom 2.0 a CVT. O dieseli zatiaľ reč nie je.

Toyota C-HR sa bude vyrábať v Turecku, dizajn však vznikal v Kalifornii.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY