vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Subaru XV Concept sa ukázalo vo svetovej premiére

Ženeva 2016 naživo: Subaru XV Concept sa ukázalo vo svetovej premiére

Subaru dorazilo do Ženevy s konceptom XV, ktorý sa tu predstavuje vo svetovej premiére. Táto štúdia nadväzuje na Subaru Impreza Concept predstavený na jeseň v Tokiu a predznamenáva novú generáciu modelu XV.

Subaru XV Concept je vozidlo dlhé 4520 mm, široké 1920 mm a vysoké 1570 mm, ide teda o pomerne veľké auto. Pre porovnanie existujúce XV meria na dĺžku 4450 mm a na šírku 1780 mm. Výška je pri oboch zhodná. Koncept má rázvor náprav dlhý 2670 mm, čo je o 35 mm viac v porovnaní s existujúcim XV. Nič podrobnejšie ale automobilka na tému novej štúdie vo svojej tlačovej správe nezverejnila.

subaru_01.JPGsubaru_02.JPGsubaru_03.JPG
Subaru postupne ukázalo koncpet novej Imprezy ako hatchback aj sedan. V Ženeve došlo na oplastované XV, ktoré by časom malo nahradiť aktuálne Subaru XV

Všeobecne sa počíta s prítomnosťou benzínovej preplňovanej tisícšestovky, ktorá by mohla byť doplnená o elektromotor na zadnej náprave, čo je systém, ktorý Subaru už ukázalo na iných konceptoch skôr.

Z tohto konceptu, respektíve z tokijskej štúdie, vzíde sériová Impreza novej generácie, pričom by sa tak malo stať ešte tento rok. Ako to ale pri automobilke Subaru chodí, najprv sa dočká japonský a americký trh. Európski záujemcovia si budú musieť ešte nejaký ten rok počkať.

subaru_04.JPGsubaru_05.JPGsubaru_06.JPGsubaru_07.JPGsubaru_09.JPGsubaru_10.JPGsubaru_11.JPGsubaru_12.JPGsubaru_13.JPGsubaru_14.JPGsubaru_15.JPGsubaru_16.JPG
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY