vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Škoda Fabia ScoutLine a Superb SportLine

Ženeva 2016 naživo: Škoda Fabia ScoutLine a Superb SportLine

Hlavnou hviezdou ženevského stánku automobilky Škoda je samozrejme štúdia Vision S, ale tá nie je jediným exemplárom, ktorý môžeme vidieť. Svoju premiéru tu oslavuje aj menšia novinka v podobe Škody Fabia Combi ScoutLine.

Fabia Combi ScoutLine sa pridáva k Rapidu Spaceback ScoutLine, ktorý sa ukázal minulý rok vo Frankfurte. Radikálne zmeny oproti bežnej verzii nečakajte. ScoutLine opäť znamená predovšetkým viac plastov na karosérii a teda predovšetkým lepší vzhľad.

skoda_1.jpgskoda_2.jpgskoda_3.jpg
Ženevský doprovod robí Škode Vision S oplastovaná Fabia Combi ScoutLine. Uvidíme aj červeno-čierny Superb vo verzii SportLine 

Fabia Combi ScoutLine bude dostupná s benzínovými motormi s výkonom 55 kW (75 k), 66 kW (90 k) a 81 kW (110 k). Záujemcovia o diesel budú taktiež vyberať z troch jednotky, pričom je k dispozícii výkon od 55 kW (75 k) do 77 kW (105 k).

Výstavnú premiéru oslavuje v Ženeve aj Škoda Octavia RS 4x4 a uvidíme aj Superb v prevedení SportLine. Aj ten sa prvýkrát verejnosti predstavil minulý rok na autosalóne vo Frankfurte.

skoda_4.jpgskoda_6.jpgskoda_7.jpgskoda_8.jpgskoda_9.jpgskoda_5.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY