vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Škoda Fabia ScoutLine a Superb SportLine

Ženeva 2016 naživo: Škoda Fabia ScoutLine a Superb SportLine

Hlavnou hviezdou ženevského stánku automobilky Škoda je samozrejme štúdia Vision S, ale tá nie je jediným exemplárom, ktorý môžeme vidieť. Svoju premiéru tu oslavuje aj menšia novinka v podobe Škody Fabia Combi ScoutLine.

Fabia Combi ScoutLine sa pridáva k Rapidu Spaceback ScoutLine, ktorý sa ukázal minulý rok vo Frankfurte. Radikálne zmeny oproti bežnej verzii nečakajte. ScoutLine opäť znamená predovšetkým viac plastov na karosérii a teda predovšetkým lepší vzhľad.

skoda_1.jpgskoda_2.jpgskoda_3.jpg
Ženevský doprovod robí Škode Vision S oplastovaná Fabia Combi ScoutLine. Uvidíme aj červeno-čierny Superb vo verzii SportLine 

Fabia Combi ScoutLine bude dostupná s benzínovými motormi s výkonom 55 kW (75 k), 66 kW (90 k) a 81 kW (110 k). Záujemcovia o diesel budú taktiež vyberať z troch jednotky, pričom je k dispozícii výkon od 55 kW (75 k) do 77 kW (105 k).

Výstavnú premiéru oslavuje v Ženeve aj Škoda Octavia RS 4x4 a uvidíme aj Superb v prevedení SportLine. Aj ten sa prvýkrát verejnosti predstavil minulý rok na autosalóne vo Frankfurte.

skoda_4.jpgskoda_6.jpgskoda_7.jpgskoda_8.jpgskoda_9.jpgskoda_5.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY