vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Škoda Fabia ScoutLine a Superb SportLine

Ženeva 2016 naživo: Škoda Fabia ScoutLine a Superb SportLine

Hlavnou hviezdou ženevského stánku automobilky Škoda je samozrejme štúdia Vision S, ale tá nie je jediným exemplárom, ktorý môžeme vidieť. Svoju premiéru tu oslavuje aj menšia novinka v podobe Škody Fabia Combi ScoutLine.

Fabia Combi ScoutLine sa pridáva k Rapidu Spaceback ScoutLine, ktorý sa ukázal minulý rok vo Frankfurte. Radikálne zmeny oproti bežnej verzii nečakajte. ScoutLine opäť znamená predovšetkým viac plastov na karosérii a teda predovšetkým lepší vzhľad.

skoda_1.jpgskoda_2.jpgskoda_3.jpg
Ženevský doprovod robí Škode Vision S oplastovaná Fabia Combi ScoutLine. Uvidíme aj červeno-čierny Superb vo verzii SportLine 

Fabia Combi ScoutLine bude dostupná s benzínovými motormi s výkonom 55 kW (75 k), 66 kW (90 k) a 81 kW (110 k). Záujemcovia o diesel budú taktiež vyberať z troch jednotky, pričom je k dispozícii výkon od 55 kW (75 k) do 77 kW (105 k).

Výstavnú premiéru oslavuje v Ženeve aj Škoda Octavia RS 4x4 a uvidíme aj Superb v prevedení SportLine. Aj ten sa prvýkrát verejnosti predstavil minulý rok na autosalóne vo Frankfurte.

skoda_4.jpgskoda_6.jpgskoda_7.jpgskoda_8.jpgskoda_9.jpgskoda_5.jpg
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY