vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Prezrite si Škodu Vision S

Ženeva 2016 naživo: Prezrite si Škodu Vision S

Z nášho pohľadu je samozrejme najzaujímavejšou novinkou ženevského autosalónu štúdia Škoda Vision S, ktorá je predzvesťou chystaného mladoboleslavského SUV KodiaQ. Podľa automobilky samotnej tento konceptu ukazuje nový dizajnový štýl značky, pričom inšpiráciou mal byť opäť kubizmus a české krištáľové sklo.

O pohon nového konceptu Škoda sa stará hybridné ústrojenstvo kombinujúce motor 1.4 TSI a hneď dva elektromotory. Jeden je uložený vpredu pri dvojspojkovej automatickej prevodovke (40 kW, 220 Nm), druhý sa stará o zadnú nápravu, pričom jeho parametre sú 85 kW a 260 Nm. Celkovo disponuje Vision S výkonom 165 kW (225 k).

Systém pracuje s lítium-iónovými akumulátormi, ktoré majú kapacitu 12,4 kW. Vision S je plug-in hybrid, takže ho možno dobíjať zo zásuvky. V čisto elektrickom režime vozidlo prejde až 50 kilometrov. Na dĺžku meria mladoboleslavská štúdia 4,7 m, na šírku má 1,91 m a vysoká je 1,68 m. Rázvor náprav je dlhý 2,79 m.

vision_s_1.jpgvision_s_5.jpgvision_s_3.jpgvision_s_4.jpgvision_s_6.jpgvision_1.jpgvision_3.jpgvision_4.jpgvision_5.jpgvision_6.jpgvisions_1.jpgvisions_2.jpgvisions_3.jpgvisions_4.jpgvisions_5.jpgvisions_6.jpgvisions_7.jpgvisions_8.jpg
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY