vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Prehliadka tuningového (ne)vkusu

Ženeva 2016 naživo: Prehliadka tuningového (ne)vkusu
Zoznam kapitol
  1. Tuning v Ženeve
  2. Fotogaléria: Tuning v Ženeve

Na výstavisku v Ženeve nemôžu chýbať ani tuningové firmy. Popri zavedených menách ako Brabus, Ruf alebo Mansory vidíme aj výtvory menej známych spoločností. Názory na rôzne prestavby sa určite budú líšiť, takže to radšej necháme na vašom posúdení.

tuning (60).jpgtuning (21).jpgtuning (42).jpg
Vedeli ste, že úpravca Ruf získal všeobecnú popularitu vďaka počítačovým hrám? Porsche totiž na svoje autá neposkytuje softwarovým vývojárom licenciu. „Motocykel“ Lazareth LM847 je neuveriteľná šialenosť. A potrebuje Lamborghini ďalšie krídla?

Úplne nás dostal motocykel (technicky je to však štvorkolka) s osemvalcom Maserati. Volá sa Lazareth LM847 (osem valcov a 4,7 litra), má výkon 470 koní a krútiaci moment 620 Nm. Hmotnosť je menšia ako 500 kg a o ovládateľnosti alebo komfortu cestovania máme isté pochybnosti. Ale je to cool.

Nemohli samozrejme chýbať ani megalomanské úpravy luxusných SUV, limuzíny Rolls-Royce alebo Bentley v zlate či prehnane okrídlené superšporty Ferrari a Lamborghini. Však si aj prezrite priloženú galériu a posúďte sami.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY