vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Opel Mokka X má lepšiu výbavu a nové motory

Ženeva 2016 naživo: Opel Mokka X má lepšiu výbavu a nové motory

Jedno z najpopulárnejších kompaktných SUV nemôžeme na autosalóne v Ženeve len tak prehliadať. Opel Mokka dostal v rámci faceliftu navyše písmeno X do názvu a predovšetkým sa rozšírila jeho komfortné a bezpečnostná výbava. Pod kapotu sa tiež nasťahovali nové úspornejšie motory.

1153421_AQ2Y0098.JPG1153474_AQ2Y0135.JPG1153429_AQ2Y0102.JPG
Opel Mokka patrí medzi najobľúbenejšie kompaktné SUV na európskom trhu. Facelift prináša lepšiu výbavu, nižšiu spotrebu i emisie a nový pohon všetkých kolies či automatické prevodovky

Chrbticou európskej ponuky je samozrejme turbodiesel 1.6 CDTI s výkonom 81 kW (110 k) alebo 100 kW (136 k). Vždy je spojený s šesťstupňovým manuálom, ale môžete si priplatiť aj za automatickú prevodovku. Novinkou je potom motor 1.4 Turbo s výkonom 112 kW (152 k), ktorý sa predstavil v novej Astre

Neskôr by mal do Oplu Mokka X doraziť aj litrový trojvalec s preplňovaním, ale táto verzia nebude k dispozícii s pohonom všetkých kolies. Ostatne, v tejto kategórii sa rovnako predáva hlavne predokolka. Štvorkolka sa dočkala zmien, má novú medzinápravovú spojku a systém reaguje rýchlejšie. Nové sú aj automatické prevodovky, majú nižšie mechanické straty.

Opel Mokka X môže mať za príplatok novú generáciu inteligentných LED predných svetiel ako nová Astra. Z bezpečnostnej výbavy vás Mokka X udrží v pruhu, prečíta dopravné značky a sama zvládne zabrzdiť, keď nereagujete na prekážku vpredu. Nový je aj multimediálny systém s dotykovým ovládaním.

1153434_AQ2Y0108.JPG1153438_AQ2Y0111.JPG1153442_AQ2Y0114.JPG1153446_AQ2Y0117.JPG1153450_AQ2Y0119.JPG1153454_AQ2Y0122.JPG1153462_AQ2Y0127.JPG1153466_AQ2Y0130.JPG1153470_AQ2Y0132.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY