vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Nechýba ani Tesla, ktorá ukazuje Model X

Ženeva 2016 naživo: Nechýba ani Tesla, ktorá ukazuje Model X

Tesla vzbudila minulý rok velký rozruch predstavením nového elektrického crossoveru Model X. Ten si ešte pred premiérou objednalo toľko záujemcov, že sa prvé hotové autá predávajú so slušnou prirážkou a zaobstarať na internete môžete aj miesto v poradovníku. Model X nechýba ani na autosalóne v Ženeve.

Elektrický crossover je k dispozícii v troch variantoch, pričom každá má pohon všetkých kolies. Základná 70D zvládne akceleráciu z nuly na 100 km/h za 6,2 s a maximálne vie ísť rýchlosťou 225 km/h, dojazd by mal byť 400 km. Silnejšia verzia 90D pridá na dojazde ďalších 70 km, na maximálnej rýchlosti 25 km/h a z akcelerácie na 100 km/h uberie 1,2 s.

tesla_03.jpgtesla_01.JPGtesla_02.jpg
Ani Model X nechýba na autosalóne v Ženeve. Ak si teraz voz objednáte, dostanete ho ešte do konca roku. Možno...

Vrcholom je P90D. Táto verzia vybavená paketom Ludicrous Speed zvládne stovku za 3,4 s, maximálna rýchlosť je obmedzená na 250 km/h. Dojazd dosahuje na 450 km.

Pokiaľ si Teslu Model X objednáte teraz, mali by ste sa svojho exemplára dočkať v druhej polovici roka, pričom čoskoro sa tento termín posunie do roku 2017.

tesla_04.jpgtesla_05.JPGtesla_06.jpgtesla_07.jpgtesla_08.JPGtesla_09.JPGtesla_10.JPGtesla_11.JPGtesla_12.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY