vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Nechýba ani Tesla, ktorá ukazuje Model X

Ženeva 2016 naživo: Nechýba ani Tesla, ktorá ukazuje Model X

Tesla vzbudila minulý rok velký rozruch predstavením nového elektrického crossoveru Model X. Ten si ešte pred premiérou objednalo toľko záujemcov, že sa prvé hotové autá predávajú so slušnou prirážkou a zaobstarať na internete môžete aj miesto v poradovníku. Model X nechýba ani na autosalóne v Ženeve.

Elektrický crossover je k dispozícii v troch variantoch, pričom každá má pohon všetkých kolies. Základná 70D zvládne akceleráciu z nuly na 100 km/h za 6,2 s a maximálne vie ísť rýchlosťou 225 km/h, dojazd by mal byť 400 km. Silnejšia verzia 90D pridá na dojazde ďalších 70 km, na maximálnej rýchlosti 25 km/h a z akcelerácie na 100 km/h uberie 1,2 s.

tesla_03.jpgtesla_01.JPGtesla_02.jpg
Ani Model X nechýba na autosalóne v Ženeve. Ak si teraz voz objednáte, dostanete ho ešte do konca roku. Možno...

Vrcholom je P90D. Táto verzia vybavená paketom Ludicrous Speed zvládne stovku za 3,4 s, maximálna rýchlosť je obmedzená na 250 km/h. Dojazd dosahuje na 450 km.

Pokiaľ si Teslu Model X objednáte teraz, mali by ste sa svojho exemplára dočkať v druhej polovici roka, pričom čoskoro sa tento termín posunie do roku 2017.

tesla_04.jpgtesla_05.JPGtesla_06.jpgtesla_07.jpgtesla_08.JPGtesla_09.JPGtesla_10.JPGtesla_11.JPGtesla_12.JPG

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY