vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Nástupca Ferrari FF bol odhalený

Ženeva 2016 naživo: Nástupca Ferrari FF bol odhalený

Tiež u Ferrari je tento rok celkom rušno. Síce táto talianska automobilka nepriviezla takú bombu, akou bolo kedysi LaFerrari, ale aj GTC4Lusso stojí za pozornosť. Výrazne modernizované FF totiž dorazilo s celým radom noviniek, čo napokon demonštruje aj iné meno.

Nástupca FF dostal prepracovanú aerodynamiku, ktorá má byť výrazne lepšia, než tomu bolo predtým. Upravoval sa aj interiér, kam sa nasťahoval nový multimediálny systém a dosť zmien sa týka i techniky.

O pohon sa stále stará dvanásťvalec s objemom 6,3 litra. Jeho výkon narástol o tridsať koní, takže teraz vozidlo ponúka 507 kW (690 k). Krútiaci moment nemá ďaleko k hranici 700 Nm. Na stovke je talianska novinka za 3,4 s a najviac upaľuje rýchlosťou 335 km/h. A aby toho nebolo málo, zadná náprava dostala systém natáčania kolies. Očakávajte veľmi zaujímavé správanie v zákrutách.

gtc_1.jpggtc_2.jpggtc_3.jpggtc_4.jpggtc_5.jpggtc_6.jpggtc_7.jpg
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY