vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Nástupca Ferrari FF bol odhalený

Ženeva 2016 naživo: Nástupca Ferrari FF bol odhalený

Tiež u Ferrari je tento rok celkom rušno. Síce táto talianska automobilka nepriviezla takú bombu, akou bolo kedysi LaFerrari, ale aj GTC4Lusso stojí za pozornosť. Výrazne modernizované FF totiž dorazilo s celým radom noviniek, čo napokon demonštruje aj iné meno.

Nástupca FF dostal prepracovanú aerodynamiku, ktorá má byť výrazne lepšia, než tomu bolo predtým. Upravoval sa aj interiér, kam sa nasťahoval nový multimediálny systém a dosť zmien sa týka i techniky.

O pohon sa stále stará dvanásťvalec s objemom 6,3 litra. Jeho výkon narástol o tridsať koní, takže teraz vozidlo ponúka 507 kW (690 k). Krútiaci moment nemá ďaleko k hranici 700 Nm. Na stovke je talianska novinka za 3,4 s a najviac upaľuje rýchlosťou 335 km/h. A aby toho nebolo málo, zadná náprava dostala systém natáčania kolies. Očakávajte veľmi zaujímavé správanie v zákrutách.

gtc_1.jpggtc_2.jpggtc_3.jpggtc_4.jpggtc_5.jpggtc_6.jpggtc_7.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY