vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Mercedes-AMG C 43 Cabriolet má po premiére

Ženeva 2016 naživo: Mercedes-AMG C 43 Cabriolet má po premiére
Zoznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C Cabriolet
  2. Mercedes-Benz C Cabriolet: Oficiálna fotogaléria

Mercedes otvoril svoju úvodnú tlačovou konferenciou tohtoročný ženevský autosalón. V Predvečer prvého novinárskeho dňa ukázal svoju hlavnú novinku, a síce Mercedes-Benz triedy C v prevedení kabriolet. Mimochodom je to vôbec prvýkrát, čo trieda C bude k dispozícii aj so skladacou strechou.

Základom tejto novinky je skôr predstavené Coupé. Interiér je teda štvormiestny a sťahovacia strecha plátená. Nový Mercedes potrebuje na manipuláciu dvadsať sekúnd a môže pri tom ísť rýchlosťou až 50 km/h. Automobilka upozornila aj na aerodynamiku. Súčiniteľ odporu vzduchu 0,28 má byť najlepší v triede.

c_cabrio_1.jpgc_cabrio_2.jpgc_cabrio_3.jpg
Nový Mercedes-AMG C 43 Cabriolet disponuje parametrami 367 koní a 520 Nm. Novinka pracuje s pohonom všetkých kolies, čo z nej údajne robí voz pre celoročné použitie

Mercedes zatiaľ ukázal len prevedenie AMG C 43, ostatné verzie si budeme môcť pozrieť zajtra. Pohon má v tomto prípade na starosť preplňovaný trojlitrový šesťvalec s výkonom 270 kW (367 k). Točivý moment vrcholí hodnotou 520 Nm. S motorom spolupracuje deväťstupňový automat a pohon všetkých kolies.

Mercedes C Cabriolet bude v ponuke aj vo verziách 220 d (125 kW/170 k), 250 d (150 kW/204 k), 180 (115 kW/156 k), 200 (135 kW/184 k), 250 (155 kW/211 k), 300 (180 kW/245 k), 400 (245 kW/333 k) a v predstavenej C 43. Verzia 220d a 200 budú k dispozícii aj s pohonom 4Matic, šesťvalce 400 a 43 majú pohon všetkých kolies štandardne.

Druhou novinkou, ktorú Mercedes priviezol do Ženevy, je Maybach S600 Guard. Ten sa ukázal so všetkými podrobnosťami už skôr. Preto len stručne pripomenieme, že tento automobil údajne nezastaví ani mína alebo granát a konštrukcia vozidla odolá aj rade strelných zbraní. Interiér je samozrejme maximálne luxusný. O pohon sa stará dvanásťvalec naladený na 390 kW (530 k) a 830 Nm.

c_cabrio_4.jpgc_cabrio_5.jpgc_cabrio_6.jpgc_cabrio_7.jpg
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY