vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Mercedes-AMG C 43 Cabriolet má po premiére

Ženeva 2016 naživo: Mercedes-AMG C 43 Cabriolet má po premiére
Zoznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C Cabriolet
  2. Mercedes-Benz C Cabriolet: Oficiálna fotogaléria

Mercedes otvoril svoju úvodnú tlačovou konferenciou tohtoročný ženevský autosalón. V Predvečer prvého novinárskeho dňa ukázal svoju hlavnú novinku, a síce Mercedes-Benz triedy C v prevedení kabriolet. Mimochodom je to vôbec prvýkrát, čo trieda C bude k dispozícii aj so skladacou strechou.

Základom tejto novinky je skôr predstavené Coupé. Interiér je teda štvormiestny a sťahovacia strecha plátená. Nový Mercedes potrebuje na manipuláciu dvadsať sekúnd a môže pri tom ísť rýchlosťou až 50 km/h. Automobilka upozornila aj na aerodynamiku. Súčiniteľ odporu vzduchu 0,28 má byť najlepší v triede.

c_cabrio_1.jpgc_cabrio_2.jpgc_cabrio_3.jpg
Nový Mercedes-AMG C 43 Cabriolet disponuje parametrami 367 koní a 520 Nm. Novinka pracuje s pohonom všetkých kolies, čo z nej údajne robí voz pre celoročné použitie

Mercedes zatiaľ ukázal len prevedenie AMG C 43, ostatné verzie si budeme môcť pozrieť zajtra. Pohon má v tomto prípade na starosť preplňovaný trojlitrový šesťvalec s výkonom 270 kW (367 k). Točivý moment vrcholí hodnotou 520 Nm. S motorom spolupracuje deväťstupňový automat a pohon všetkých kolies.

Mercedes C Cabriolet bude v ponuke aj vo verziách 220 d (125 kW/170 k), 250 d (150 kW/204 k), 180 (115 kW/156 k), 200 (135 kW/184 k), 250 (155 kW/211 k), 300 (180 kW/245 k), 400 (245 kW/333 k) a v predstavenej C 43. Verzia 220d a 200 budú k dispozícii aj s pohonom 4Matic, šesťvalce 400 a 43 majú pohon všetkých kolies štandardne.

Druhou novinkou, ktorú Mercedes priviezol do Ženevy, je Maybach S600 Guard. Ten sa ukázal so všetkými podrobnosťami už skôr. Preto len stručne pripomenieme, že tento automobil údajne nezastaví ani mína alebo granát a konštrukcia vozidla odolá aj rade strelných zbraní. Interiér je samozrejme maximálne luxusný. O pohon sa stará dvanásťvalec naladený na 390 kW (530 k) a 830 Nm.

c_cabrio_4.jpgc_cabrio_5.jpgc_cabrio_6.jpgc_cabrio_7.jpg
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY