vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Mercedes-AMG C 43 Cabriolet má po premiére

Ženeva 2016 naživo: Mercedes-AMG C 43 Cabriolet má po premiére
Zoznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C Cabriolet
  2. Mercedes-Benz C Cabriolet: Oficiálna fotogaléria

Mercedes otvoril svoju úvodnú tlačovou konferenciou tohtoročný ženevský autosalón. V Predvečer prvého novinárskeho dňa ukázal svoju hlavnú novinku, a síce Mercedes-Benz triedy C v prevedení kabriolet. Mimochodom je to vôbec prvýkrát, čo trieda C bude k dispozícii aj so skladacou strechou.

Základom tejto novinky je skôr predstavené Coupé. Interiér je teda štvormiestny a sťahovacia strecha plátená. Nový Mercedes potrebuje na manipuláciu dvadsať sekúnd a môže pri tom ísť rýchlosťou až 50 km/h. Automobilka upozornila aj na aerodynamiku. Súčiniteľ odporu vzduchu 0,28 má byť najlepší v triede.

c_cabrio_1.jpgc_cabrio_2.jpgc_cabrio_3.jpg
Nový Mercedes-AMG C 43 Cabriolet disponuje parametrami 367 koní a 520 Nm. Novinka pracuje s pohonom všetkých kolies, čo z nej údajne robí voz pre celoročné použitie

Mercedes zatiaľ ukázal len prevedenie AMG C 43, ostatné verzie si budeme môcť pozrieť zajtra. Pohon má v tomto prípade na starosť preplňovaný trojlitrový šesťvalec s výkonom 270 kW (367 k). Točivý moment vrcholí hodnotou 520 Nm. S motorom spolupracuje deväťstupňový automat a pohon všetkých kolies.

Mercedes C Cabriolet bude v ponuke aj vo verziách 220 d (125 kW/170 k), 250 d (150 kW/204 k), 180 (115 kW/156 k), 200 (135 kW/184 k), 250 (155 kW/211 k), 300 (180 kW/245 k), 400 (245 kW/333 k) a v predstavenej C 43. Verzia 220d a 200 budú k dispozícii aj s pohonom 4Matic, šesťvalce 400 a 43 majú pohon všetkých kolies štandardne.

Druhou novinkou, ktorú Mercedes priviezol do Ženevy, je Maybach S600 Guard. Ten sa ukázal so všetkými podrobnosťami už skôr. Preto len stručne pripomenieme, že tento automobil údajne nezastaví ani mína alebo granát a konštrukcia vozidla odolá aj rade strelných zbraní. Interiér je samozrejme maximálne luxusný. O pohon sa stará dvanásťvalec naladený na 390 kW (530 k) a 830 Nm.

c_cabrio_4.jpgc_cabrio_5.jpgc_cabrio_6.jpgc_cabrio_7.jpg
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY