vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Lamborghini Centenario je už teraz vypredané

Ženeva 2016 naživo: Lamborghini Centenario je už teraz vypredané

Lamborghini priviezlo do Ženevy taktiež veľmi zaujímavú novinku. Model Centenario dostal tú najmodernejšiu techniku, obrovský výkon a maximálnu exkluzivitu danú tým, že vznikne len veľmi obmedzená séria.

Lamborghini Centenario je oslavou stého výročia od narodenia Ferruccia Lamborghini. Tento darček je kompletne celý vyrobený z karbónu. To znamená ako karbónový monokok, tak karbónovú karosériu. Vozidlo je teda veľmi ľahké. Váži 1 520 kg.

lambo_1.jpglambo_2.jpglambo_3.jpg

Poháňané sú všetky štyri kolesá, pričom pohon má na starosť atmosférický dvanásťvalec disponujúci výkonom 770 koní (pri 8600 ot). Aby toho nebolo málo, zadná náprava používa systém natáčania kolies, takže tento špeciál bude jazdiť určite veľmi zaujímavo. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h je záležitosťou na 2,8 s. Najvyššia rýchlosť prekračuje 350 km/h.

Lamborghini vyrobí kupé aj roadster, lenže od každej karosérie vznikne iba dvadsať exemplárov. A zlou správou pre všetkých záujemcov je skutočnosť, že celá séria je už teraz vypredaná, hoci jeden exemplár stojí minimálne 1,75 milióna eur.

lambo_4.jpglambo_5.jpgcenter_1.jpgcenter_2.jpgcenter_3.jpgcenter_7.jpg cen_1.jpgcen_2.jpgcen_3.jpgcen_4.jpgcen_5.jpgcen_6.jpgcen_7.jpgcen_8.jpgcen_9.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY