vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Audi S4 Avant zvládne stovku za 4,7 s

Ženeva 2016 naživo: Audi S4 Avant zvládne stovku za 4,7 s

Ženeva sa v Audi nesie hlavne v duchu malého crossoveru Q2, ale to nie je jediná novinka, ktorú máme možnosť vidieť. Na práve prebiehajúcom autosalóne sa predstavilo aj športové S4 Avant osadené benzínovým preplňovaným šesťvalcom.

s4_2.jpgs4_1.jpgs4_3.jpg
Audi S4 Avant novej generácie pracuje so šesťvalcom 3.0 TFSI s výkonom 260 kW (354 k). Na stovke ste za 4,7 sekundy

A4 novej generácie sa prvýkrát ukázala minulý rok vo Frankfurte, aktuálne teda prichádza ostrý kombík. Motor 3.0 TFSI po novom pracuje s turbodúchadlami a jeho výkon dosahuje na 260 kW (354 koní). Krútiaci moment potom vrcholí hodnotou 500 Nm, ktorá je dostupná v rozmedzí od 1370 do 4500 ot.

V spolupráci s pohonom všetkých kolies a osemstupňovým automatom zvládne S4 Avant novej generácie akceleráciu na 100 km/h za 4,7 s a maximálne ide rýchlosťou 250 km/h, pretože viac nedovolí obmedzovač. Základná cena tohto modelu je 60 999 eur.

s4_4.jpgs4_5.jpgs4_p_1.jpgs4_p_2.jpgs4_p_4.jpgs4_p_5.jpgs4_p_6.jpgs4_p_7.jpgs4_p_8.jpgs4_p_9.jpgs4_p_3.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY