vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Audi S4 Avant zvládne stovku za 4,7 s

Ženeva 2016 naživo: Audi S4 Avant zvládne stovku za 4,7 s

Ženeva sa v Audi nesie hlavne v duchu malého crossoveru Q2, ale to nie je jediná novinka, ktorú máme možnosť vidieť. Na práve prebiehajúcom autosalóne sa predstavilo aj športové S4 Avant osadené benzínovým preplňovaným šesťvalcom.

s4_2.jpgs4_1.jpgs4_3.jpg
Audi S4 Avant novej generácie pracuje so šesťvalcom 3.0 TFSI s výkonom 260 kW (354 k). Na stovke ste za 4,7 sekundy

A4 novej generácie sa prvýkrát ukázala minulý rok vo Frankfurte, aktuálne teda prichádza ostrý kombík. Motor 3.0 TFSI po novom pracuje s turbodúchadlami a jeho výkon dosahuje na 260 kW (354 koní). Krútiaci moment potom vrcholí hodnotou 500 Nm, ktorá je dostupná v rozmedzí od 1370 do 4500 ot.

V spolupráci s pohonom všetkých kolies a osemstupňovým automatom zvládne S4 Avant novej generácie akceleráciu na 100 km/h za 4,7 s a maximálne ide rýchlosťou 250 km/h, pretože viac nedovolí obmedzovač. Základná cena tohto modelu je 60 999 eur.

s4_4.jpgs4_5.jpgs4_p_1.jpgs4_p_2.jpgs4_p_4.jpgs4_p_5.jpgs4_p_6.jpgs4_p_7.jpgs4_p_8.jpgs4_p_9.jpgs4_p_3.jpg
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY