vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Audi S4 Avant zvládne stovku za 4,7 s

Ženeva 2016 naživo: Audi S4 Avant zvládne stovku za 4,7 s

Ženeva sa v Audi nesie hlavne v duchu malého crossoveru Q2, ale to nie je jediná novinka, ktorú máme možnosť vidieť. Na práve prebiehajúcom autosalóne sa predstavilo aj športové S4 Avant osadené benzínovým preplňovaným šesťvalcom.

s4_2.jpgs4_1.jpgs4_3.jpg
Audi S4 Avant novej generácie pracuje so šesťvalcom 3.0 TFSI s výkonom 260 kW (354 k). Na stovke ste za 4,7 sekundy

A4 novej generácie sa prvýkrát ukázala minulý rok vo Frankfurte, aktuálne teda prichádza ostrý kombík. Motor 3.0 TFSI po novom pracuje s turbodúchadlami a jeho výkon dosahuje na 260 kW (354 koní). Krútiaci moment potom vrcholí hodnotou 500 Nm, ktorá je dostupná v rozmedzí od 1370 do 4500 ot.

V spolupráci s pohonom všetkých kolies a osemstupňovým automatom zvládne S4 Avant novej generácie akceleráciu na 100 km/h za 4,7 s a maximálne ide rýchlosťou 250 km/h, pretože viac nedovolí obmedzovač. Základná cena tohto modelu je 60 999 eur.

s4_4.jpgs4_5.jpgs4_p_1.jpgs4_p_2.jpgs4_p_4.jpgs4_p_5.jpgs4_p_6.jpgs4_p_7.jpgs4_p_8.jpgs4_p_9.jpgs4_p_3.jpg
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY