vytisknout velikost písma Ženeva 2016 naživo: Audi S4 Avant zvládne stovku za 4,7 s

Ženeva 2016 naživo: Audi S4 Avant zvládne stovku za 4,7 s

Ženeva sa v Audi nesie hlavne v duchu malého crossoveru Q2, ale to nie je jediná novinka, ktorú máme možnosť vidieť. Na práve prebiehajúcom autosalóne sa predstavilo aj športové S4 Avant osadené benzínovým preplňovaným šesťvalcom.

s4_2.jpgs4_1.jpgs4_3.jpg
Audi S4 Avant novej generácie pracuje so šesťvalcom 3.0 TFSI s výkonom 260 kW (354 k). Na stovke ste za 4,7 sekundy

A4 novej generácie sa prvýkrát ukázala minulý rok vo Frankfurte, aktuálne teda prichádza ostrý kombík. Motor 3.0 TFSI po novom pracuje s turbodúchadlami a jeho výkon dosahuje na 260 kW (354 koní). Krútiaci moment potom vrcholí hodnotou 500 Nm, ktorá je dostupná v rozmedzí od 1370 do 4500 ot.

V spolupráci s pohonom všetkých kolies a osemstupňovým automatom zvládne S4 Avant novej generácie akceleráciu na 100 km/h za 4,7 s a maximálne ide rýchlosťou 250 km/h, pretože viac nedovolí obmedzovač. Základná cena tohto modelu je 60 999 eur.

s4_4.jpgs4_5.jpgs4_p_1.jpgs4_p_2.jpgs4_p_4.jpgs4_p_5.jpgs4_p_6.jpgs4_p_7.jpgs4_p_8.jpgs4_p_9.jpgs4_p_3.jpg
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY