vytisknout velikost písma Ženeva 2014: kompletný prehľad všetkých očakávaných premiér

Ženevské Palexpo sa už o niekoľko dní stane strediskom záujmu všetkých priaznivcov automobilov. Hostiť bude autosalón "84. Geneva International Motor Show ". Načo sa môžeme tešiť?
Ženeva 2014: kompletný prehľad všetkých očakávaných premiér
Zoznam kapitol
  1. Ženeva 2014 - Novinky
  2. Prehľad noviniek – koncepčné štúdie

(Aktualizované 5. 3., 12:40)

Začiatok najväčšieho jarného automobilového sviatku nadišiel. Ženevské Palexpo sa v dňoch 6. až 16. marca 2014 stane dejiskom 84. ženevského autosalónu, ale všetko vypuklo už v utorok: 4. a 5. marca totiž boli expozície vyhradené odbornej verejnosti, a práve v týchto dňoch prebehli všetky premiéry. Sme samozrejme na mieste, aby sme vám naživo prinášali informácie a fotografie k všetkému dôležitému.

Všetky potrebné informácie nájdete na oficiálnych stránkach autosalónu. Okrem osobných automobilov tu objavíte aj tuning, príslušenstvo alebo vybavenie autoservisov. Prihlásených bolo cez 250 vystavovateľov z viac ako 30 krajín, ktorých expozície obsadili celkom 80 047 metrov štvorcových. Nahlásených bolo 146 svetových a európskych premiér, takže určite je o čom písať a vy máte o čom čítať. Objavila sa medzi nimi aj štúdia Škoda VisionC.

Už v pondelok 3. marca bol v Kongresovom centre Palexpo vyhlásený nositeľ titulu Auto roka 2014 (COTY), ktorým sa nakoniec stal Peugeot 308. V Ženeve toho ale je k videniu ďaleko viac, spomeňme napríklad zvláštne expozície dvoch desiatok pretekárskych automobilov pripomínajúcich 90. výročie závodu Le Mans.

Ženeva 2014 - všetky súvisiace články

Kompletný prehľad noviniek - sériové modely

Arash: Arash
Alfa Romeo: Alfa Romeo MiTo QV (facelift), Alfa Romeo Giulietta QV (facelift)
Alpina: Alpina B4 Bi-Turbo Cabrio
Audi: Audi A1 (facelift), Audi S1 Quattro, Audi A3 g-tron, Audi S3 Cabrio, Audi A4/A5/A6 Ultra, Audi A8L Security, Audi TT,  Audi TTS
Arash: Arash
Bentley: Bentley Mulsanne Birkin Edition
BMW: BMW 2 Active Tourer, BMW 4 Gran Coupe, BMW X3 (facelift)
Bugatti: Bugatti Veyron Rembrandt Edition
Citroën: Citroën C1, Citroën DS3 Racing Cabrio, Citroën C4 Cactus, Citroën C5 Cross Tourer
Ferrari: Ferrari California T
Fiat: Fiat Panda 4x4, Fiat Freemont Cross
Ford: Ford Focus (facelift)
Honda: Honda Civic Type-R
Jaguar: Jaguar XF R-Sport, Jaguar XFR-S Sportbrake
Jeep: Jeep Cherokee (EU), Jeep Renegade
Koenigsegg: Koenigsegg One:1
Lamborghini: Lamborghini Huracan
Lexus: Lexus CT200h (EU), Lexus NX, Lexus RC F
McLaren: McLaren 650 S
Mercedes-Benz: Mercedes-Benz S Coupe, Mercedes-Benz triedy V
Nissan: Nissan Almera, Nissan GT-R Nismo (EU), Nissan Juke (facelift), Nissan Note DIG-S
Opel: Opel Adam Rocks, Opel Astra OPC Extreme, Opel Vivaro, Opel Adam S
Peugeot: Peugeot 108, Peugeot 308 SW
Qoros: Qoros 3 Hatchback, Qoros 3 Kombi
Renault: Renault Twingo, Renault Clio RS Monaco GP, Renault Trafic
Rolls-Royce: Rolls-Royce Ghost V-Spec, Rolls-Royce Waterspeed Phantom Coupe, Rolls-Royce Ghost II
Seat: Seat Leon Cupra
Subaru: Subaru WRX STi,
Suzuki: Suzuki Celerio (EU)
Škoda: Škoda Octavia Scout, Škoda Octavia G-TEC CNG, Škoda Octavia Laurin a Klement, Škoda Yeti Monte Carlo
Toyota: Toyota Aygo
Volvo: Volvo Ocean Race
Volkswagen: Volkswagen Polo (facelift), Volkswagen CrossPolo (facelift), Volkswagen Golf GTE, Volkswagen Scirocco (facelift), Volkswagen Amarok (facelift)

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY