vytisknout velikost písma Ženeva 2014: kompletný prehľad všetkých očakávaných premiér

Ženevské Palexpo sa už o niekoľko dní stane strediskom záujmu všetkých priaznivcov automobilov. Hostiť bude autosalón "84. Geneva International Motor Show ". Načo sa môžeme tešiť?
Ženeva 2014: kompletný prehľad všetkých očakávaných premiér
Zoznam kapitol
  1. Ženeva 2014 - Novinky
  2. Prehľad noviniek – koncepčné štúdie

(Aktualizované 5. 3., 12:40)

Začiatok najväčšieho jarného automobilového sviatku nadišiel. Ženevské Palexpo sa v dňoch 6. až 16. marca 2014 stane dejiskom 84. ženevského autosalónu, ale všetko vypuklo už v utorok: 4. a 5. marca totiž boli expozície vyhradené odbornej verejnosti, a práve v týchto dňoch prebehli všetky premiéry. Sme samozrejme na mieste, aby sme vám naživo prinášali informácie a fotografie k všetkému dôležitému.

Všetky potrebné informácie nájdete na oficiálnych stránkach autosalónu. Okrem osobných automobilov tu objavíte aj tuning, príslušenstvo alebo vybavenie autoservisov. Prihlásených bolo cez 250 vystavovateľov z viac ako 30 krajín, ktorých expozície obsadili celkom 80 047 metrov štvorcových. Nahlásených bolo 146 svetových a európskych premiér, takže určite je o čom písať a vy máte o čom čítať. Objavila sa medzi nimi aj štúdia Škoda VisionC.

Už v pondelok 3. marca bol v Kongresovom centre Palexpo vyhlásený nositeľ titulu Auto roka 2014 (COTY), ktorým sa nakoniec stal Peugeot 308. V Ženeve toho ale je k videniu ďaleko viac, spomeňme napríklad zvláštne expozície dvoch desiatok pretekárskych automobilov pripomínajúcich 90. výročie závodu Le Mans.

Ženeva 2014 - všetky súvisiace články

Kompletný prehľad noviniek - sériové modely

Arash: Arash
Alfa Romeo: Alfa Romeo MiTo QV (facelift), Alfa Romeo Giulietta QV (facelift)
Alpina: Alpina B4 Bi-Turbo Cabrio
Audi: Audi A1 (facelift), Audi S1 Quattro, Audi A3 g-tron, Audi S3 Cabrio, Audi A4/A5/A6 Ultra, Audi A8L Security, Audi TT,  Audi TTS
Arash: Arash
Bentley: Bentley Mulsanne Birkin Edition
BMW: BMW 2 Active Tourer, BMW 4 Gran Coupe, BMW X3 (facelift)
Bugatti: Bugatti Veyron Rembrandt Edition
Citroën: Citroën C1, Citroën DS3 Racing Cabrio, Citroën C4 Cactus, Citroën C5 Cross Tourer
Ferrari: Ferrari California T
Fiat: Fiat Panda 4x4, Fiat Freemont Cross
Ford: Ford Focus (facelift)
Honda: Honda Civic Type-R
Jaguar: Jaguar XF R-Sport, Jaguar XFR-S Sportbrake
Jeep: Jeep Cherokee (EU), Jeep Renegade
Koenigsegg: Koenigsegg One:1
Lamborghini: Lamborghini Huracan
Lexus: Lexus CT200h (EU), Lexus NX, Lexus RC F
McLaren: McLaren 650 S
Mercedes-Benz: Mercedes-Benz S Coupe, Mercedes-Benz triedy V
Nissan: Nissan Almera, Nissan GT-R Nismo (EU), Nissan Juke (facelift), Nissan Note DIG-S
Opel: Opel Adam Rocks, Opel Astra OPC Extreme, Opel Vivaro, Opel Adam S
Peugeot: Peugeot 108, Peugeot 308 SW
Qoros: Qoros 3 Hatchback, Qoros 3 Kombi
Renault: Renault Twingo, Renault Clio RS Monaco GP, Renault Trafic
Rolls-Royce: Rolls-Royce Ghost V-Spec, Rolls-Royce Waterspeed Phantom Coupe, Rolls-Royce Ghost II
Seat: Seat Leon Cupra
Subaru: Subaru WRX STi,
Suzuki: Suzuki Celerio (EU)
Škoda: Škoda Octavia Scout, Škoda Octavia G-TEC CNG, Škoda Octavia Laurin a Klement, Škoda Yeti Monte Carlo
Toyota: Toyota Aygo
Volvo: Volvo Ocean Race
Volkswagen: Volkswagen Polo (facelift), Volkswagen CrossPolo (facelift), Volkswagen Golf GTE, Volkswagen Scirocco (facelift), Volkswagen Amarok (facelift)

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY