vytisknout velikost písma Zdá sa vám Bentayga málo nevkusná? Chce to oranžovú a karbón

Zdá sa vám Bentayga málo nevkusná? Chce to oranžovú a karbón
Zoznam kapitol
  1. SUV Bentley Bentayga
  2. Fotogaléria: SUV Bentley Bentayga

Máme dobrú správu pre všetkých hiphopperov, futbalistov a biznismenov z Ruska a Stredného Východu, ktorých od pondelkovej premiéry nového SUV Bentley Bentayga ťažila obava, že by snáď s týmto autom boli na ulici málo nápadní. Nie je nutné obracať sa na služby špecializovanej firmy Man, sorry !, vhodné riešenie ponúka samotná automobilka Bentley.

bentley (21).jpgbentley (7).JPGbentley (4).JPG
Vkusné, jemné, decentné a vyvážené... To sú slová, ktorými sa táto Bentayga popísať nedá. Ale, ako sa hovorí, svojich zákazníkov si isto nájde

Krikľavá oranžová farba je v tomto prípade nutnosť, chýbajú už snáď len zlaté linky okolo chrómovaných ozdôb, pretože čím viac prúžkov... Do podobných tónov je ladený aj interiér a sada značkovej batožiny. Výrazné farebné prevedenie je ale ešte to najmenšie. V Bentley usúdili, že Bentayga potrebuje karbón.

Napríklad karbónové krídlo je určite potrebné, aby bolo toto dve a pol tony ťažké SUV dostatočne športové. Nechýba karbónový difúzor, kryty zrkadiel a rámčeky hmloviek. Dokonca aj vysúvací schodík dostal karbónový dekor. K vzhľadu dokonalej rekvizity do hiphopového videoklipu chýbajú takto upravenej Bentayge už len dvadsaťštyripalcové chrómované ráfiky a neónové podsvietenie prahov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY