vytisknout velikost písma Zdá sa vám Bentayga málo nevkusná? Chce to oranžovú a karbón

Zdá sa vám Bentayga málo nevkusná? Chce to oranžovú a karbón
Zoznam kapitol
  1. SUV Bentley Bentayga
  2. Fotogaléria: SUV Bentley Bentayga

Máme dobrú správu pre všetkých hiphopperov, futbalistov a biznismenov z Ruska a Stredného Východu, ktorých od pondelkovej premiéry nového SUV Bentley Bentayga ťažila obava, že by snáď s týmto autom boli na ulici málo nápadní. Nie je nutné obracať sa na služby špecializovanej firmy Man, sorry !, vhodné riešenie ponúka samotná automobilka Bentley.

bentley (21).jpgbentley (7).JPGbentley (4).JPG
Vkusné, jemné, decentné a vyvážené... To sú slová, ktorými sa táto Bentayga popísať nedá. Ale, ako sa hovorí, svojich zákazníkov si isto nájde

Krikľavá oranžová farba je v tomto prípade nutnosť, chýbajú už snáď len zlaté linky okolo chrómovaných ozdôb, pretože čím viac prúžkov... Do podobných tónov je ladený aj interiér a sada značkovej batožiny. Výrazné farebné prevedenie je ale ešte to najmenšie. V Bentley usúdili, že Bentayga potrebuje karbón.

Napríklad karbónové krídlo je určite potrebné, aby bolo toto dve a pol tony ťažké SUV dostatočne športové. Nechýba karbónový difúzor, kryty zrkadiel a rámčeky hmloviek. Dokonca aj vysúvací schodík dostal karbónový dekor. K vzhľadu dokonalej rekvizity do hiphopového videoklipu chýbajú takto upravenej Bentayge už len dvadsaťštyripalcové chrómované ráfiky a neónové podsvietenie prahov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY