vytisknout velikost písma Zakladateľ Facebooku mení auto, z GTI presadne do Pagani Huayra

Zakladateľ Facebooku mení auto, z GTI presadne do Pagani Huayra

Mark Zuckerberg, spoluzakladateľ a šéf sociálnej siete Facebook, údajne zložil zálohu na superšport Pagani Huayra. Bez upresnenia zdroje o tom informoval web GTspirit.com.

Zuckerberg doteraz pôsobil dojmom, že si na exotické a rýchle autá príliš nepotrpí. Vídaný bol v Acura TSX alebo vo Volkswagene Golf GTI. Je samozrejme možné, že nejaká športové autá vlastní alebo v nich pravidelne jazdí, ale darí sa mu neukazovať sa v nich verejne.

Pagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_03.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_09.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_10.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_1f.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_2c.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_2d.jpg
Rovnako ako predchádzajúci model Zonda vyniká aj Huayra exotickým dizajnom

Ak je správa GTspirit pravdivá, čaká mladého miliardára prestup do úplne inej ligy. Pagani Huayra má pred zadnou nápravou vidlicový dvanásťvalec s objemom 6,0 l, osadený dvojicou turbodúchadiel. Vyrába ho AMG (športová divízia Mercedesu) špeciálne pre Horácia Paganiho. Motor dosahuje výkon 515 kW (700 koní) a krútiaci moment 1000 Nm. Vďaka odľahčenej konštrukcii s vysokým podielom horčíka a uhlíkových vlákien pritom Huayra váži iba 1350 kg.

Pagani Huyara stojí 1 056 000 eur bez DPH a miestnych daní. To je však len základná cena bez akejkoľvek príplatkovej výbavy. Zákazníci si môžu objednať napríklad sadu špeciálnej batožiny za 14 950 €, bicykle Zonda R za 9400 € alebo dokonca celokarbónovú karosériu za 112 500 eur.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY