vytisknout velikost písma Zakladateľ Facebooku mení auto, z GTI presadne do Pagani Huayra

Zakladateľ Facebooku mení auto, z GTI presadne do Pagani Huayra

Mark Zuckerberg, spoluzakladateľ a šéf sociálnej siete Facebook, údajne zložil zálohu na superšport Pagani Huayra. Bez upresnenia zdroje o tom informoval web GTspirit.com.

Zuckerberg doteraz pôsobil dojmom, že si na exotické a rýchle autá príliš nepotrpí. Vídaný bol v Acura TSX alebo vo Volkswagene Golf GTI. Je samozrejme možné, že nejaká športové autá vlastní alebo v nich pravidelne jazdí, ale darí sa mu neukazovať sa v nich verejne.

Pagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_03.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_09.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_10.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_1f.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_2c.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_2d.jpg
Rovnako ako predchádzajúci model Zonda vyniká aj Huayra exotickým dizajnom

Ak je správa GTspirit pravdivá, čaká mladého miliardára prestup do úplne inej ligy. Pagani Huayra má pred zadnou nápravou vidlicový dvanásťvalec s objemom 6,0 l, osadený dvojicou turbodúchadiel. Vyrába ho AMG (športová divízia Mercedesu) špeciálne pre Horácia Paganiho. Motor dosahuje výkon 515 kW (700 koní) a krútiaci moment 1000 Nm. Vďaka odľahčenej konštrukcii s vysokým podielom horčíka a uhlíkových vlákien pritom Huayra váži iba 1350 kg.

Pagani Huyara stojí 1 056 000 eur bez DPH a miestnych daní. To je však len základná cena bez akejkoľvek príplatkovej výbavy. Zákazníci si môžu objednať napríklad sadu špeciálnej batožiny za 14 950 €, bicykle Zonda R za 9400 € alebo dokonca celokarbónovú karosériu za 112 500 eur.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY