vytisknout velikost písma Zakladateľ Facebooku mení auto, z GTI presadne do Pagani Huayra

Zakladateľ Facebooku mení auto, z GTI presadne do Pagani Huayra

Mark Zuckerberg, spoluzakladateľ a šéf sociálnej siete Facebook, údajne zložil zálohu na superšport Pagani Huayra. Bez upresnenia zdroje o tom informoval web GTspirit.com.

Zuckerberg doteraz pôsobil dojmom, že si na exotické a rýchle autá príliš nepotrpí. Vídaný bol v Acura TSX alebo vo Volkswagene Golf GTI. Je samozrejme možné, že nejaká športové autá vlastní alebo v nich pravidelne jazdí, ale darí sa mu neukazovať sa v nich verejne.

Pagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_03.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_09.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_10.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_1f.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_2c.jpgPagani-Huayra_2012_1600x1200_wallpaper_2d.jpg
Rovnako ako predchádzajúci model Zonda vyniká aj Huayra exotickým dizajnom

Ak je správa GTspirit pravdivá, čaká mladého miliardára prestup do úplne inej ligy. Pagani Huayra má pred zadnou nápravou vidlicový dvanásťvalec s objemom 6,0 l, osadený dvojicou turbodúchadiel. Vyrába ho AMG (športová divízia Mercedesu) špeciálne pre Horácia Paganiho. Motor dosahuje výkon 515 kW (700 koní) a krútiaci moment 1000 Nm. Vďaka odľahčenej konštrukcii s vysokým podielom horčíka a uhlíkových vlákien pritom Huayra váži iba 1350 kg.

Pagani Huyara stojí 1 056 000 eur bez DPH a miestnych daní. To je však len základná cena bez akejkoľvek príplatkovej výbavy. Zákazníci si môžu objednať napríklad sadu špeciálnej batožiny za 14 950 €, bicykle Zonda R za 9400 € alebo dokonca celokarbónovú karosériu za 112 500 eur.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY