vytisknout velikost písma Zákazník na internete kritizoval Teslu. Tá mu na oplátku nedodala Model X

Tesla Model X je aktuálne horúci a hlavne nedostatkový tovar. Takže keď budete na internet písať, že by sa mal Elon Musk za seba hanbiť, môže sa stať, že vám Tesla váš objednaný exemplár zruší.
Zákazník na internete kritizoval Teslu. Tá mu na oplátku nedodala Model X

Okolo Tesly Model X panuje veľký rozruch, autá sa predávajú nad cenou, na predaj sú aj poradové čísla v zozname čakateľov. O elektrické SUV je skrátka obrovský záujem. A tak sa ľahko môžete stať, že keď napíšete na internet nie príliš lichotivý komentár kritizujúci samotného šéfa Elona Muska, vašu objednávku vám Tesla v priamej reakcii jednoducho zruší.

Presne s tým sa stretol Stewart Alsop, ktorý bol jedným zo zákazníkov, ktorí si rezervovali Teslu Model X skôr, ako bola predstavená sériová verzia. Bol tiež jedným zo zákazníkov, ktorí dostali pozvánku na slávnostné odhalenie Modelu X. A to bol tiež hlavný problém.

Oficiálna pozvánka údajne hovorila o tom, že akcia začína o siedmej hodine večer, lenže všetko začalo prakticky takmer o dve hodiny neskôr. Stewart išiel na akciu dve a pol hodiny, potom dve hodiny čakal a keď vystúpil Elon Musk, ani sa neobťažoval s nejakým ospravedlnením za meškanie. To Stewarta veľmi nahnevalo, rovnako ako skutočnosť, že mal sľúbenú testovaciu jazdu s Modelom X, lenže dostal poradové číslo 1344, takže by sa odviezol možno až niekedy nad ránom.

K tomu sa pridala ešte absencia občerstvenia, takže zlosť a hlad nakoniec donútili Stewarta akciu opustiť ešte predtým, než vôbec Tesla svoj nový crossover odhalila. Nasledovalo spísanie článku s názvom "Vážený @ElonMusk: Mal by ste sa za seba hanbiť", v ktorom všetko opisuje.

Lenže Elon si to vzal príliš osobne a Tesla objednávku pre Stewarta Alsop zrušila. Ten tak bude naďalej jazdiť v BMW X1 xDrive35i, o ktorom predtým v podstate napísal "že je to príšerné auto a že už si kvôli nemu žiadne ďalšie BMW nekúpi". Mníchovskú automobilku to ale nechalo úplne chladnou.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY