vytisknout velikost písma Zákazkový interiér v koži v Škode Fabia? Carlex Design má riešenie

Nemenovaný zákazník si nechal na zákazku prečalúniť celý interiér Fabie.
Zákazkový interiér v koži v Škode Fabia? Carlex Design má riešenie

Pokiaľ ide o zákazkové úpravy interiérov áut, väčšinou sa jedná o vozidlá z vyššej cenovej kategórie. V prípade poľskej spoločnosti Carlex Design, ktorá sa individuálnymi úpravami interiérov zaoberá, to sú najčastejšie vozidlá značiek Bentley, Maserati či vrcholné produkty prémiových nemeckých automobiliek.

Nestáva sa príliš často, aby sa luxusného a jedinečného celokoženého interiéru dočkalo vozidlo segmentu B, v tomto prípade Škoda Fabia. Majiteľ musí mať svoju Fabiu asi naozaj rád. Carlex Design síce ceny svojich úprav nezverejňuje, ale ak by sme si mohli dovoliť odhadnúť aspoň poriadok, budú to prinajmenšom niekoľko tisíc eur.

V kvalitnej koži nie sú vyvedené len sedadlá, ale aj celá palubná doska, volant, výplne dverí a ďalšie doplnky interiéru. Carlex Design má v Čechovič-Dediciach, za hranicami kúsok od Ostravy, veľký showroom, takže určite nebude problém sa ísť na niektoré príklady ich detailné práce pozrieť.

Každopádne je úprava tejto Škody Fabia (v nižšom stupni výbavy bez automatickej klimatizácie alebo lepšieho zábavného systému) do istej miery unikátna. Možno prvýkrát v histórii má "tuning" interiéru väčšiu hodnotu než celé nové auto.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY