vytisknout velikost písma Zákazkový interiér v koži v Škode Fabia? Carlex Design má riešenie

Nemenovaný zákazník si nechal na zákazku prečalúniť celý interiér Fabie.
Zákazkový interiér v koži v Škode Fabia? Carlex Design má riešenie

Pokiaľ ide o zákazkové úpravy interiérov áut, väčšinou sa jedná o vozidlá z vyššej cenovej kategórie. V prípade poľskej spoločnosti Carlex Design, ktorá sa individuálnymi úpravami interiérov zaoberá, to sú najčastejšie vozidlá značiek Bentley, Maserati či vrcholné produkty prémiových nemeckých automobiliek.

Nestáva sa príliš často, aby sa luxusného a jedinečného celokoženého interiéru dočkalo vozidlo segmentu B, v tomto prípade Škoda Fabia. Majiteľ musí mať svoju Fabiu asi naozaj rád. Carlex Design síce ceny svojich úprav nezverejňuje, ale ak by sme si mohli dovoliť odhadnúť aspoň poriadok, budú to prinajmenšom niekoľko tisíc eur.

V kvalitnej koži nie sú vyvedené len sedadlá, ale aj celá palubná doska, volant, výplne dverí a ďalšie doplnky interiéru. Carlex Design má v Čechovič-Dediciach, za hranicami kúsok od Ostravy, veľký showroom, takže určite nebude problém sa ísť na niektoré príklady ich detailné práce pozrieť.

Každopádne je úprava tejto Škody Fabia (v nižšom stupni výbavy bez automatickej klimatizácie alebo lepšieho zábavného systému) do istej miery unikátna. Možno prvýkrát v histórii má "tuning" interiéru väčšiu hodnotu než celé nové auto.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY