vytisknout velikost písma Zabudnite na Lexus RC Cabrio, namiesto neho bude sedemmiestne SUV

Zabudnite na Lexus RC Cabrio, namiesto neho bude sedemmiestne SUV

Koncept kabrioletu Lexus LF-C2, ktorý mal napovedať budúci model RC Cabrio, sa do sériovej výroby nedostane. Dealeri automobilky totiž dotlačili značku k rozhodnutiu projekt otvoreného modelu odložiť a namiesto neho uviesť na trh veľké sedemmiestne SUV alebo crossover.

Automobilka Lexus, aspoň teda podľa informácií magazínu Motor Trend, pripravovala kabriolet niekoľko rokov a pretože sa mal nový model dostať na trh už v roku 2015, bol koncept LF-C2 na pomery konceptov veľmi prepracovaný. Mal napríklad už zosilnenú konštrukciu, čo u nefunkčných konceptov kabrioletov nebýva obvyklé.

Lenže dealeri automobilky v USA sa zastavili, lebo kabriolety tvoria údajne len jedno percento predajov a nedá sa na nich zbohatnúť. Namiesto víkendovej hračky tak donútili Lexus k zmene plánov a uprednostnili sedemmiestne SUV.

Lenže Lexus nemá na čom nové SUV postaviť. Platforma súčasného modelu RX neumožňuje ďalšie predĺženie a je potrebné vyvinúť úplne nové auto, zrejme na platforme budúceho modelu LS. Takže namiesto toho, aby díleri od budúceho roka predávali po troškách karbiolet, budú si musieť počkať až do roku 2018, ako bude nové sedemmiestne SUV, konkurujúce napríklad Audi Q7, hotové.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY