vytisknout velikost písma Za volantom crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávať pozor

Za volantom crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávať pozor

Suzuki predstavuje špeciálnu edíciu crossoveru S-Cross, ktorá prináša dotykový displej audio systému a tiež systém núdzového brzdenia nazvaný RBS (Radar Brake Support). Ak sa teda poriadne nevenujete riadeniu a píšete napríklad SMSky, systém vás najprv zvukom a zablikaním upozorní na prekážku a potom začne sám brzdiť.

S-Cross SE 2 (1).jpgS-Cross SE 2 (2).jpgS-Cross SE 3.jpgZvonku auto spoznáte podľa chrómovanej masky chladiča a rámčeka okolo okien. Zábavný systém s navigáciou a parkovacou kamerou má uľahčiť spolužitie s autom.

Podľa Suzuki vie tento radarový asistent v nižších rýchlostiach predchádzať zrážkam, vo vyšších potom aspon následky kolízie znižuje. Z výbavy možno mať aj xenóny, dvojzónovú automatickú klimatizáciu, parkovacie senzory alebo napríklad stop / štart a asistent rozjazdu do kopca.

Na palube Suzuki S-Cross je aj popri systéme Bluetooth tiež možnosť prepojiť smartfón cez palubný zábavný systém a zobrazovať aplikácie na dotykovom displeji vozidla. Zábavný systém auta má navyše navigáciu a displej ukazuje obraz z parkovacej kamery.

Pod kapotou sa žiadna veľká revolúcia nekoná. V ponuke sú dva motory: 1.6 VVT a 1.6 DDiS s pohonom všetkých kolies.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY