vytisknout velikost písma Za volantom crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávať pozor

Za volantom crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávať pozor

Suzuki predstavuje špeciálnu edíciu crossoveru S-Cross, ktorá prináša dotykový displej audio systému a tiež systém núdzového brzdenia nazvaný RBS (Radar Brake Support). Ak sa teda poriadne nevenujete riadeniu a píšete napríklad SMSky, systém vás najprv zvukom a zablikaním upozorní na prekážku a potom začne sám brzdiť.

S-Cross SE 2 (1).jpgS-Cross SE 2 (2).jpgS-Cross SE 3.jpgZvonku auto spoznáte podľa chrómovanej masky chladiča a rámčeka okolo okien. Zábavný systém s navigáciou a parkovacou kamerou má uľahčiť spolužitie s autom.

Podľa Suzuki vie tento radarový asistent v nižších rýchlostiach predchádzať zrážkam, vo vyšších potom aspon následky kolízie znižuje. Z výbavy možno mať aj xenóny, dvojzónovú automatickú klimatizáciu, parkovacie senzory alebo napríklad stop / štart a asistent rozjazdu do kopca.

Na palube Suzuki S-Cross je aj popri systéme Bluetooth tiež možnosť prepojiť smartfón cez palubný zábavný systém a zobrazovať aplikácie na dotykovom displeji vozidla. Zábavný systém auta má navyše navigáciu a displej ukazuje obraz z parkovacej kamery.

Pod kapotou sa žiadna veľká revolúcia nekoná. V ponuke sú dva motory: 1.6 VVT a 1.6 DDiS s pohonom všetkých kolies.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY