vytisknout velikost písma Za volantom crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávať pozor

Za volantom crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávať pozor

Suzuki predstavuje špeciálnu edíciu crossoveru S-Cross, ktorá prináša dotykový displej audio systému a tiež systém núdzového brzdenia nazvaný RBS (Radar Brake Support). Ak sa teda poriadne nevenujete riadeniu a píšete napríklad SMSky, systém vás najprv zvukom a zablikaním upozorní na prekážku a potom začne sám brzdiť.

S-Cross SE 2 (1).jpgS-Cross SE 2 (2).jpgS-Cross SE 3.jpgZvonku auto spoznáte podľa chrómovanej masky chladiča a rámčeka okolo okien. Zábavný systém s navigáciou a parkovacou kamerou má uľahčiť spolužitie s autom.

Podľa Suzuki vie tento radarový asistent v nižších rýchlostiach predchádzať zrážkam, vo vyšších potom aspon následky kolízie znižuje. Z výbavy možno mať aj xenóny, dvojzónovú automatickú klimatizáciu, parkovacie senzory alebo napríklad stop / štart a asistent rozjazdu do kopca.

Na palube Suzuki S-Cross je aj popri systéme Bluetooth tiež možnosť prepojiť smartfón cez palubný zábavný systém a zobrazovať aplikácie na dotykovom displeji vozidla. Zábavný systém auta má navyše navigáciu a displej ukazuje obraz z parkovacej kamery.

Pod kapotou sa žiadna veľká revolúcia nekoná. V ponuke sú dva motory: 1.6 VVT a 1.6 DDiS s pohonom všetkých kolies.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY