vytisknout velikost písma Za tri roky dorazí „nový“ Mercedes-Benz triedy G. Schudne o 200 kg

Za tri roky dorazí „nový“ Mercedes-Benz triedy G. Schudne o 200 kg

Na legendárny Mercedes-Benz triedy G čakajú veľké zmeny. Zhruba o tri roky príde nová verzia, o ktorej by sa dalo povedať, že to je nová generácia. Neoficiálne informácie zakladajúce sa na správach údajne poskytnutých ľuďmi z Mercedesu ale hovoria o dôkladnom facelifte. Každopádne trieda G bude priestrannejšia, pohodlnejšia a samozrejme tiež úspornejšia.

Inžinieri majú v pláne vo veľkej miere nasadiť hliníkové zliatiny, čo povedie k zníženiu hmotnosti. Nová trieda G zhodí 200 kg. Zároveň priberie na šírku 100 mm, dostane modernejšiu prednú nápravu a elektromechanický posilňovač riadenia.

Čo sa dizajnu týka, tam sa žiadne zásadné novinky neočakávajú. Zdroje britského Autocar pripúšťajú inšpiráciu pri koncepte Ener-G Force z roku 2012, avšakno výsledok bude stále hranatý a stále bude používať takmer kolmé čelné sklo.

Pod kapotou potom nájdeme benzínový motor s výkonom presahujúcim 360 koní alebo dieselovú alternatívu ponúkajúce cez 300 koní. Aj trieda G sa bude môcť pochváliť automatickou prevodovkou s deviatimi rýchlostnými stupňami.

Verzia AMG odvodená od tejto dôkladne prepracovanej triedy G bude nasledovať neskôr.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY