vytisknout velikost písma Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakoniec len 554 eur

Automat Easy-R dostanete k len k motoru 0.9 TCe s výkonom 66 kW (90 k). Je to vlastne klasická mechanická päťstupňová prevodovka, ale obsluhu obstaráva elektronika.
Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakoniec len 554 eur

Jedny z najlacnejších ciest, ako si na našom trhu kúpiť auto so samočinným radením, teraz ponúka rumunská Dacia. Automobilka pred časom uviedla na trh vôbec prvýkrát vo svojej histórii automat, konkrétne robotizovanú prevodovku Easy-R.

Oficiálne cenníkový príplatok za prevodovku Easy-R je iba 554 eur vrátane DPH, čo je ešte menej, než ako vychádzal prepočet zo zahraničných trhov, kde stál automat do Dacie 600 eur.

Automat Easy-R dostanete za spomínaný príplatok 554 eur len k motoru 0.9 TCe s výkonom 66 kW (90 k). V prípade modelu Dacia Sandero zaplatíte minimálne 9 500 eur za výbavu Arctica, pri Dacii Logan potom 8 999 eur.

Robotizovaný automat Easy-R je vlastne klasická mechanická päťstupňová prevodovka, ale obsluhu obstaráva elektronika. K automatu a motoru 0.9 TCe automaticky dostanete aj systém Stop/Start. Prevodovka Easy-R je k dispozícii aj v modeli Logan MCV, ostatné Dacie sú naďalej ponúkané výhradne s manuálnym radením.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY