vytisknout velikost písma Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakoniec len 554 eur

Automat Easy-R dostanete k len k motoru 0.9 TCe s výkonom 66 kW (90 k). Je to vlastne klasická mechanická päťstupňová prevodovka, ale obsluhu obstaráva elektronika.
Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakoniec len 554 eur

Jedny z najlacnejších ciest, ako si na našom trhu kúpiť auto so samočinným radením, teraz ponúka rumunská Dacia. Automobilka pred časom uviedla na trh vôbec prvýkrát vo svojej histórii automat, konkrétne robotizovanú prevodovku Easy-R.

Oficiálne cenníkový príplatok za prevodovku Easy-R je iba 554 eur vrátane DPH, čo je ešte menej, než ako vychádzal prepočet zo zahraničných trhov, kde stál automat do Dacie 600 eur.

Automat Easy-R dostanete za spomínaný príplatok 554 eur len k motoru 0.9 TCe s výkonom 66 kW (90 k). V prípade modelu Dacia Sandero zaplatíte minimálne 9 500 eur za výbavu Arctica, pri Dacii Logan potom 8 999 eur.

Robotizovaný automat Easy-R je vlastne klasická mechanická päťstupňová prevodovka, ale obsluhu obstaráva elektronika. K automatu a motoru 0.9 TCe automaticky dostanete aj systém Stop/Start. Prevodovka Easy-R je k dispozícii aj v modeli Logan MCV, ostatné Dacie sú naďalej ponúkané výhradne s manuálnym radením.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY