vytisknout velikost písma Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakoniec len 554 eur

Automat Easy-R dostanete k len k motoru 0.9 TCe s výkonom 66 kW (90 k). Je to vlastne klasická mechanická päťstupňová prevodovka, ale obsluhu obstaráva elektronika.
Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakoniec len 554 eur

Jedny z najlacnejších ciest, ako si na našom trhu kúpiť auto so samočinným radením, teraz ponúka rumunská Dacia. Automobilka pred časom uviedla na trh vôbec prvýkrát vo svojej histórii automat, konkrétne robotizovanú prevodovku Easy-R.

Oficiálne cenníkový príplatok za prevodovku Easy-R je iba 554 eur vrátane DPH, čo je ešte menej, než ako vychádzal prepočet zo zahraničných trhov, kde stál automat do Dacie 600 eur.

Automat Easy-R dostanete za spomínaný príplatok 554 eur len k motoru 0.9 TCe s výkonom 66 kW (90 k). V prípade modelu Dacia Sandero zaplatíte minimálne 9 500 eur za výbavu Arctica, pri Dacii Logan potom 8 999 eur.

Robotizovaný automat Easy-R je vlastne klasická mechanická päťstupňová prevodovka, ale obsluhu obstaráva elektronika. K automatu a motoru 0.9 TCe automaticky dostanete aj systém Stop/Start. Prevodovka Easy-R je k dispozícii aj v modeli Logan MCV, ostatné Dacie sú naďalej ponúkané výhradne s manuálnym radením.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY