vytisknout velikost písma Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakoniec len 554 eur

Automat Easy-R dostanete k len k motoru 0.9 TCe s výkonom 66 kW (90 k). Je to vlastne klasická mechanická päťstupňová prevodovka, ale obsluhu obstaráva elektronika.
Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakoniec len 554 eur

Jedny z najlacnejších ciest, ako si na našom trhu kúpiť auto so samočinným radením, teraz ponúka rumunská Dacia. Automobilka pred časom uviedla na trh vôbec prvýkrát vo svojej histórii automat, konkrétne robotizovanú prevodovku Easy-R.

Oficiálne cenníkový príplatok za prevodovku Easy-R je iba 554 eur vrátane DPH, čo je ešte menej, než ako vychádzal prepočet zo zahraničných trhov, kde stál automat do Dacie 600 eur.

Automat Easy-R dostanete za spomínaný príplatok 554 eur len k motoru 0.9 TCe s výkonom 66 kW (90 k). V prípade modelu Dacia Sandero zaplatíte minimálne 9 500 eur za výbavu Arctica, pri Dacii Logan potom 8 999 eur.

Robotizovaný automat Easy-R je vlastne klasická mechanická päťstupňová prevodovka, ale obsluhu obstaráva elektronika. K automatu a motoru 0.9 TCe automaticky dostanete aj systém Stop/Start. Prevodovka Easy-R je k dispozícii aj v modeli Logan MCV, ostatné Dacie sú naďalej ponúkané výhradne s manuálnym radením.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY