vytisknout velikost písma Yamaha vezie do Tokia koncept superšportového automobilu

Yamaha vezie do Tokia koncept superšportového automobilu

Yamaha vyrába všetko možné, ale dvojkolesových vozidiel v ponuke tejto spoločnosti veľa nenájdete. To by sa však mohlo čoskoro zmeniť, pretože na nadchádzajúcom autosalóne v Tokiu sa ukáže okrem iného aj koncept športového kupé. Na čo sa máme tešiť, to naznačuje prvý obrázok.

Zatiaľ bohužiaľ nie sú k dispozícii žiadne bližšie informácie a nemôžeme ponúknuť ani lepšie fotografie, všetko si Yamaha stále necháva pre seba. Uspokojiť sa preto musíme iba s najzákladnejšími faktami, a síce že pôjde o dvojmiestne kupé s motorom umiestneným uprostred. Niektoré zdroje ale špekulujú aj o čisto elektrickom pohone.

Na odhalenie však nebudeme čakať príliš dlho, pretože Tokyo Motor Show 2015 štartuje už budúci týždeň.

Nové športové kupé ale nie je prvým automobilom, ktorý nesie značku Yamaha. Začiatkom tohto roka sa objavila správa, ktorá potvrdzovala výrobu mestského automobilu Motív city car. Ten by sa mal dostať na trh zhruba v roku 2019. V roku 2013 potom internetom kolovali fotky superšportu Yamaha R-Car, ktorý mal 300 kW (408 k) pri hmotnosti 1150 kg. Akcelerácia na 100 km/h bola otázkou 3,2 s.

yamaha.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY