vytisknout velikost písma Yamaha vezie do Tokia koncept superšportového automobilu

Yamaha vezie do Tokia koncept superšportového automobilu

Yamaha vyrába všetko možné, ale dvojkolesových vozidiel v ponuke tejto spoločnosti veľa nenájdete. To by sa však mohlo čoskoro zmeniť, pretože na nadchádzajúcom autosalóne v Tokiu sa ukáže okrem iného aj koncept športového kupé. Na čo sa máme tešiť, to naznačuje prvý obrázok.

Zatiaľ bohužiaľ nie sú k dispozícii žiadne bližšie informácie a nemôžeme ponúknuť ani lepšie fotografie, všetko si Yamaha stále necháva pre seba. Uspokojiť sa preto musíme iba s najzákladnejšími faktami, a síce že pôjde o dvojmiestne kupé s motorom umiestneným uprostred. Niektoré zdroje ale špekulujú aj o čisto elektrickom pohone.

Na odhalenie však nebudeme čakať príliš dlho, pretože Tokyo Motor Show 2015 štartuje už budúci týždeň.

Nové športové kupé ale nie je prvým automobilom, ktorý nesie značku Yamaha. Začiatkom tohto roka sa objavila správa, ktorá potvrdzovala výrobu mestského automobilu Motív city car. Ten by sa mal dostať na trh zhruba v roku 2019. V roku 2013 potom internetom kolovali fotky superšportu Yamaha R-Car, ktorý mal 300 kW (408 k) pri hmotnosti 1150 kg. Akcelerácia na 100 km/h bola otázkou 3,2 s.

yamaha.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY