vytisknout velikost písma Yamaha vezie do Tokia koncept superšportového automobilu

Yamaha vezie do Tokia koncept superšportového automobilu

Yamaha vyrába všetko možné, ale dvojkolesových vozidiel v ponuke tejto spoločnosti veľa nenájdete. To by sa však mohlo čoskoro zmeniť, pretože na nadchádzajúcom autosalóne v Tokiu sa ukáže okrem iného aj koncept športového kupé. Na čo sa máme tešiť, to naznačuje prvý obrázok.

Zatiaľ bohužiaľ nie sú k dispozícii žiadne bližšie informácie a nemôžeme ponúknuť ani lepšie fotografie, všetko si Yamaha stále necháva pre seba. Uspokojiť sa preto musíme iba s najzákladnejšími faktami, a síce že pôjde o dvojmiestne kupé s motorom umiestneným uprostred. Niektoré zdroje ale špekulujú aj o čisto elektrickom pohone.

Na odhalenie však nebudeme čakať príliš dlho, pretože Tokyo Motor Show 2015 štartuje už budúci týždeň.

Nové športové kupé ale nie je prvým automobilom, ktorý nesie značku Yamaha. Začiatkom tohto roka sa objavila správa, ktorá potvrdzovala výrobu mestského automobilu Motív city car. Ten by sa mal dostať na trh zhruba v roku 2019. V roku 2013 potom internetom kolovali fotky superšportu Yamaha R-Car, ktorý mal 300 kW (408 k) pri hmotnosti 1150 kg. Akcelerácia na 100 km/h bola otázkou 3,2 s.

yamaha.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY