vytisknout velikost písma Wet Rod Jet Ski: Keď potrebujete osemvalec z Corvette pre jazdu na vode

Wet Rod Jet Ski: Keď potrebujete osemvalec z Corvette pre jazdu na vode

Osem valcov má svoje čaro, o tom niet pochýb. Hnuteľným záujemcom sa rysuje možnosť užiť si takto veľký motor aj v prípadoch, kedy budú chcieť jazdiť na vode. Takmer päťmetrový vodný skúter (ak môžeme túto vec vôbec takto nazývať) Strand Craft V8 Wet Rod Jet Ski má pod kapotou rovných tristo koní, o ktoré sa stará práve osemvalec.

Konkrétne sa bavíme o motore s objemom 5,7 litra pôvodom z Chevroletu Corvette. Ten dokáže stroj vyrobený z veľkej časti z karbónu rozpohybovať až na 105 km/h. Posádka môže na expresných cestách využiť vodotesný box pre odloženie dôležitých vecí, prípadne menší chladiaci box na nápoje. V rámci príslušenstva sa počíta napríklad s navigáciou alebo audio-systémom.

Osemvalcový vodný skúter sa ešte nepredáva, prví zákazníci si ho ale budú môcť zaobstarať už k Vianociam. Keby ste náhodou mali záujem, tak cena bude začínať v prepočte približne na 33 tisícoch eur. A ak hľadáte ešte niečo zaujímavejšie, potom sa ponúka dvanásťvalcová jachta Rolls-Royce Aeroboat.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY