vytisknout velikost písma Wald International predstavil ďalší šialený tuning pre Toyotu Prius

Wald International predstavil ďalší šialený tuning pre Toyotu Prius

Keď sa povie "športová Toyota Prius", zaváňa to príšerným oxymoronom. Trochu iný názor na to má úpravca Wald International, ktorý predstavil na prvých počítačových skicách svoj balíček úprav na novú generáciu najpredávanejšieho hybridu.

wald 01.jpgwald 02.jpg
Toyota Prius z dielny Wald International sa tvári, ako by dostala osemvalec zo špeciálu NASCAR. Nič také. Pod kapotou všetko zostalo sériové, tuning je len optický

Toyota Prius tak dostala väčšie kolesá, znížený podvozok a veľmi agresívny bodykit. Nechýba ani novo navrhnutý predný nárazník s LED denným svietením a karbónovými krídelkami. Dokonca dostanete aj spojler, difúzor alebo štyri koncovky výfuku, ktoré na hybride s motorom 1,8 l pôsobia veľmi komicky. Ale čím viac koncoviek, tým viac superšport...

Avšak pohonné jednotky si Wald nevšímal. Vytuningovaný Prius tak povezie len veľa bodykitu navyše, ale bude mať stále rovnaké parametre výkonu, krútiaceho momentu, spotreby a elektrického dojazdu. Respektíve takmer rovnaké. Kvôli väčšiemu aerodynamickému odporu spojlerov nakoniec môže byť spotreba dokonca vyššia a dojazd menší ako pri sériovom vozidle.

Japonský úpravca Wald International má oficiálne zastúpenie aj v Európe, konkrétne vo Veľkej Británii, Fínsku, Ukrajine, Turecku a Rusku.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY