vytisknout velikost písma Wald International predstavil ďalší šialený tuning pre Toyotu Prius

Wald International predstavil ďalší šialený tuning pre Toyotu Prius

Keď sa povie "športová Toyota Prius", zaváňa to príšerným oxymoronom. Trochu iný názor na to má úpravca Wald International, ktorý predstavil na prvých počítačových skicách svoj balíček úprav na novú generáciu najpredávanejšieho hybridu.

wald 01.jpgwald 02.jpg
Toyota Prius z dielny Wald International sa tvári, ako by dostala osemvalec zo špeciálu NASCAR. Nič také. Pod kapotou všetko zostalo sériové, tuning je len optický

Toyota Prius tak dostala väčšie kolesá, znížený podvozok a veľmi agresívny bodykit. Nechýba ani novo navrhnutý predný nárazník s LED denným svietením a karbónovými krídelkami. Dokonca dostanete aj spojler, difúzor alebo štyri koncovky výfuku, ktoré na hybride s motorom 1,8 l pôsobia veľmi komicky. Ale čím viac koncoviek, tým viac superšport...

Avšak pohonné jednotky si Wald nevšímal. Vytuningovaný Prius tak povezie len veľa bodykitu navyše, ale bude mať stále rovnaké parametre výkonu, krútiaceho momentu, spotreby a elektrického dojazdu. Respektíve takmer rovnaké. Kvôli väčšiemu aerodynamickému odporu spojlerov nakoniec môže byť spotreba dokonca vyššia a dojazd menší ako pri sériovom vozidle.

Japonský úpravca Wald International má oficiálne zastúpenie aj v Európe, konkrétne vo Veľkej Británii, Fínsku, Ukrajine, Turecku a Rusku.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY