vytisknout velikost písma Vypočujte si, ako znie Range Rover SVR a jeho 550 koní

Vypočujte si, ako znie Range Rover SVR a jeho 550 koní

V redakcii sa nám na krátko zastavil aj Range Rover Sport SVR. Toto auto predstavuje britskú odpoveď na BMW X5/X6 M a je na ňom veľmi cítiť, že si v Land Roveri dali záležať, aby vozidlo robilo patričnú parádu. Začína to pri dizajne a končí pri zvuku, ktorý toto auto produkuje.

SVR ponúka rôzne jazdné režimy a má tiež aktívnu klapky vo výfuku, ktorú si môžete otvoriť tlačidlom u voliča automatickej prevodovky podobne, ako to je napríklad v Porsche. Kombinácia otvoreného výfuku a jazdného režimu Dynamic vám sprostredkuje veľmi zaujímavý prídel emócií. Akcelerácia je mierne povedané dosť solídna, zvukový sprievod stojí za to. O tom vás určite presvedčí prvé video.

Zajtra sa k téme RR Sport SVR vrátime nameranými hodnotami a ich porovnaním práve s nedávno testovaným BMW X5 M. A samozrejme neprídete ani o klasický redakčný test.

Tu ešte jeden menší bonus, alebo ako to vyzerá, keď sa uvoľní dráha a RR Sport SVR môže predviesť svoje plné tempo.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY