vytisknout velikost písma Vypočujte si, ako bude znieť nový Mercedes-AMG GT

Novinka stvorená divíziou AMG naberá konkrétne obrysy. Automobilka už zverejnila fotografie interiéru, pred časom sme sa tiež mohli pozrieť na prvé video, kde sa prezentovala v pohybe (hoci samozrejme okrem siluety vozidla nebolo nič vidieť) no a dnes nemecká značka pridáva ďalšiu ochutnávku. K dispozícii máme trojicu videí, na ktorých je prezentovaný zvuk motora.

Nebudeme nijako ovplyvňovať váš názor, takže namiesto rozsiahlych komentárov jednoducho napíšeme, že zvuk "vyzerá" veľmi sľubne. Jeho pôvodcom bude štvorlitrový preplňovaný osemvalec. Očakáva sa výkon 520 koní, podľa niektorých správ by mala prísť tiež slabšia verzia naladená na 480 koní alebo naopak silnejšia Black Series disponujúca maximom 580 koní.

V súvislosti s Mercedesom-AMG GT sa hovorí aj o vykonaní využívajúcim pohon všetkých kolies. Premiéra je naplánovaná na jeseň tohto roka, respektíve na autosalón v Paríži.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY