vytisknout velikost písma Výkon Mercedesu G63 AMG 6x6 vám nestačí? Weistec pozná riešenie

Výkon Mercedesu G63 AMG 6x6 vám nestačí? Weistec pozná riešenie

Aj keď Mercedes už ukončil výrobu špeciálu G63 AMG 6x6, stále sa objavujú rôzni úpravcovia ponúkajúci vyšší výkon. Tak napríklad Brabus alebo z nedávnej doby spoločnosť Mansory. A dnes tu máme ďalšiu možnosť, ako navýšiť výkon tohto monštra. Ponúka ho Weistec Engineering a výsledok znie veľa zaujímavo.

Úprava od Weistec Engineering zahŕňa nové turbá, iné zvody, nový softvér riadiacej jednotky, upravenú prevodovku, iné sviečky alebo nové výfukové potrubie a vzduchový filter.

Preplňovaný osemvalec tak namiesto sériových 400 kW (544 koní) a 760 Nm ponúkne 635 kW (863 koní), vrchol krútiaceho momentu po úprave dosahuje na poctivých 1220 Nm. Ako sa toto prejaví na dynamike alebo maximálnej rýchlosti, to Weistec neuvádza, ale isté je, že jazda to bude určite dosť zaujímavá. Mimochodom, štandardná verzia zvládne šprint z nuly na stovku za šesť sekúnd.

we_03.jpgwe_04.jpgwe_05.jpgwe_06.jpgwe_07.jpgwe_08.jpgwe_09.jpgwe_10.jpgwe_11.jpgwe_12.jpgwe_13.jpgwe_14.jpgwe_15.jpgwe_16.jpgwe_17.jpgwe_18.jpgwe_19.jpgwe_20.jpgwe_21.jpgwe_22.jpgwe_23.jpgwe_24.jpgwe_25.jpgwe_26.jpgwe_27.jpgwe_28.jpgwe_29.jpgwe_30.jpgwe_31.jpgwe_32.jpgwe_33.jpgwe_34.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY