vytisknout velikost písma Vyhlásenie európskeho auta roku 2015 sa blíži. Sledovať ho môžete naživo

Vyhlásenie európskeho auta roku 2015 sa blíži. Sledovať ho môžete naživo

Vyhlásenie celoeurópskej ankety Car of the Year 2015 prebehne ako už tradične pred začatím ženevského autosalónu. Okrem akreditovaných novinárov a vystavovateľov bude môcť slávnostné vyhlásenie sledovať naživo aj široká verejnosť.

Uverejnenie Car of the Year 2015 bude vysielané na stránkach ženevského autosalónu (salon-auto.ch) a tiež na oficiálnych stránkach tejto ankety (caroftheyear.org). Ak vás táto možnosť zaujíma, potom si do diárov označte dátum 2. marca a čas 15:00 hod. Ďalšiu novinku tohto ročníka predstavuje fakt, že víťazné auto priamo príde na scénu, ktorá bude sama o sebe taktiež prepracovaná.

Európske auto roka volí medzinárodná porota čítajúca 58 novinárov pochádzajúcich z 22 krajín. Do tohtoročného finále postúpilo BMW 2 Active Tourer, Citroën C4 Cactus, Ford Mondeo, Mercedes-Benz triedy C, Nissan Qashqai, Renault Twingo a Volkswagen Passat.

rough-coty-2015_voting-live-screen.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY