vytisknout velikost písma VW Touareg oslavuje desať rokov v USA. Chystá špeciálnu edíciu

VW Touareg oslavuje desať rokov v USA. Chystá špeciálnu edíciu

Americký Volkswagen oslavuje s modelom Touareg desať rokov od doby, kedy sa vozidlo objavil na tamojšom trhu. K tomuto výročiu bola pripravená špeciálna edícia s príznačným označením X. Hneď na úvod vás ale budeme musieť dvojnásobne sklamať. Do predaja pôjde iba tisíc kusov a všetky logicky zamieria do Ameriky.

Niektorí z vás si však spomenú, že Európa už svojho Touarega X mala. Stalo sa tak minulý rok, kedy Volkswagen oslávil desať rokov od začatia výroby.

Základom pre Touareg X je prevedenie V6 TDI Lux. Všetkých tisíc kusov dostane modrý lak karosérie Moonlight Blue Pearl, devätnásťpalcové kolesá Moab, do interiéru čiernu kožu Vienna, čierne dekory alebo kovové pedále. Záležitosti typu navigácia, duálna klimatizácia a vyhrievaných sedadiel sú samozrejmosťou.

Za desať rokov výroby zaznamenal Volkswagen Touareg cez 700 000 predaných exemplárov. V Amerike si nemecké SUV získalo 121 385 zákazníkov.

touareg_x.jpg
Foto: Volkswagen

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY