vytisknout velikost písma VW Tiguan GTE Active Concept: Ekológia na terénny spôsob

VW Tiguan GTE Active Concept: Ekológia na terénny spôsob

Na veľtrhu CES bolo vidieť elektromobil BUDD-e, ďalšie zaujímavé auto pre ekológov predstaví Volkswagen na autosalóne v Detroite, kde ukáže koncept Tiguan GTE Active.

Prevedenie GTE Active znamená terénne ladenú variantu nového Tiguanu, ktorý sa má v Amerike začať predávať v predĺženom a hlavne sedemmiestnom prevedení budúci rok. Dizajnéri nasadili kompletne oplastovanú karosériu, terénne pneumatiky, zväčšená bola aj svetlá výška a na strechu dostal Tiguan prídavné svetlá. Výsledok vyzerá veľmi dobre.

Tým hlavným je ale pre Volkswagen v súčasnej situácii fakt, že ide o hybrid, respektíve o plug-in hybrid. Prevedenie GTE kombinuje motor 1.4 TSI a dvojicu elektromotorov, pričom celkový výkon systému je 165 kW (225 k). Samozrejme tento automobil vie jazdiť aj v čisto elektrickom režime. Batérie vystačia na prejdenie 32 km. Hybrid ako taký sme si ale mohli pozrieť už na autosalóne vo Frankfurte.

vw_gte_01.jpgvw_gte_02.jpgvw_gte_03.jpgvw_gte_04.jpgvw_gte_06.jpgvw_gte_07.jpgvw_gte_08.jpgvw_gte_09.jpgvw_gte_05.jpgvw_gte_10.jpgvw_gte_11.jpgvw_gte_12.jpgvw_gte_13.jpgvw_gte_14.jpgvw_gte_15.jpgvw_gte_16.jpgvw_gte_17.jpgvw_gte_18.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY