vytisknout velikost písma VW Tiguan GTE Active Concept: Ekológia na terénny spôsob

VW Tiguan GTE Active Concept: Ekológia na terénny spôsob

Na veľtrhu CES bolo vidieť elektromobil BUDD-e, ďalšie zaujímavé auto pre ekológov predstaví Volkswagen na autosalóne v Detroite, kde ukáže koncept Tiguan GTE Active.

Prevedenie GTE Active znamená terénne ladenú variantu nového Tiguanu, ktorý sa má v Amerike začať predávať v predĺženom a hlavne sedemmiestnom prevedení budúci rok. Dizajnéri nasadili kompletne oplastovanú karosériu, terénne pneumatiky, zväčšená bola aj svetlá výška a na strechu dostal Tiguan prídavné svetlá. Výsledok vyzerá veľmi dobre.

Tým hlavným je ale pre Volkswagen v súčasnej situácii fakt, že ide o hybrid, respektíve o plug-in hybrid. Prevedenie GTE kombinuje motor 1.4 TSI a dvojicu elektromotorov, pričom celkový výkon systému je 165 kW (225 k). Samozrejme tento automobil vie jazdiť aj v čisto elektrickom režime. Batérie vystačia na prejdenie 32 km. Hybrid ako taký sme si ale mohli pozrieť už na autosalóne vo Frankfurte.

vw_gte_01.jpgvw_gte_02.jpgvw_gte_03.jpgvw_gte_04.jpgvw_gte_06.jpgvw_gte_07.jpgvw_gte_08.jpgvw_gte_09.jpgvw_gte_05.jpgvw_gte_10.jpgvw_gte_11.jpgvw_gte_12.jpgvw_gte_13.jpgvw_gte_14.jpgvw_gte_15.jpgvw_gte_16.jpgvw_gte_17.jpgvw_gte_18.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY