vytisknout velikost písma VW predstaví novú značku. V pláne sú autá s cenou pod 8000 €

VW predstaví novú značku. V pláne sú autá s cenou pod 8000 €

Lacná značka spadajúca do koncernu Volkswagen nie je úplne novou myšlienkou, v súčasnosti sa ale vyrojili nové informácie. Automobilka nechce túto tému príliš komentovať, avšak šéf Volkswagenu Martin Winterkorn sa minulý týždeň nechal počuť v tom zmysle, že projekt lacnej automobilky je tesne pred dokončením. Dodal ale, že posledný krok je ten najťažší.

Výsledkom by mali byť modely s cenovkou maximálne 7500 euro predávané pod novou značkou. Ponúka sa samozrejme názor, že Volkswagen týmto krokom mieni konkurovať Dacii, ktorá je veľmi úspešná, nie je však jasné, či to bude úplne pravda. Lacné autá z koncernu VW prídu na prelome rokov 2016/2017 a prvé sa objavia v Číne. Následne je v pláne indický trh a ďalšie ázijské krajiny.

Podľa iných zdrojov sa lacné Volkswagenmi objavia aj v Afrike, Južnej Amerike a na východných trhoch Európy. Zavedenie novej značky je významným krokom v realizácii ambicióznych cieľov koncernu VW, ktorý sa chce do roku 2018 stať najväčším automobilovým výrobcom na svete.

Zdroj: Caradvice

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY