vytisknout velikost písma VW predstaví novú značku. V pláne sú autá s cenou pod 8000 €

VW predstaví novú značku. V pláne sú autá s cenou pod 8000 €

Lacná značka spadajúca do koncernu Volkswagen nie je úplne novou myšlienkou, v súčasnosti sa ale vyrojili nové informácie. Automobilka nechce túto tému príliš komentovať, avšak šéf Volkswagenu Martin Winterkorn sa minulý týždeň nechal počuť v tom zmysle, že projekt lacnej automobilky je tesne pred dokončením. Dodal ale, že posledný krok je ten najťažší.

Výsledkom by mali byť modely s cenovkou maximálne 7500 euro predávané pod novou značkou. Ponúka sa samozrejme názor, že Volkswagen týmto krokom mieni konkurovať Dacii, ktorá je veľmi úspešná, nie je však jasné, či to bude úplne pravda. Lacné autá z koncernu VW prídu na prelome rokov 2016/2017 a prvé sa objavia v Číne. Následne je v pláne indický trh a ďalšie ázijské krajiny.

Podľa iných zdrojov sa lacné Volkswagenmi objavia aj v Afrike, Južnej Amerike a na východných trhoch Európy. Zavedenie novej značky je významným krokom v realizácii ambicióznych cieľov koncernu VW, ktorý sa chce do roku 2018 stať najväčším automobilovým výrobcom na svete.

Zdroj: Caradvice

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY