vytisknout velikost písma VW Multivan Alltrack: ďalší úžitkový (skoro) off-road sa chystá na scénu

VW Multivan Alltrack: ďalší úžitkový (skoro) off-road sa chystá na scénu

Nemecký Volkswagen prezentuje na autosalóne v Ženeve hneď niekoľko noviniek, pričom tou rozmerovo najväčšou je koncept Multivan Alltrack. Ako názov napovedá, vo Volkswagenu evidentne chystajú ďalšieho zástupcu do rodiny Alltrack/Cross. Inak povedané, záujemcovia si môžu pozrieť obľúbený Multivan v prevedení pre ľahký off-road.

Na prvý pohľad spoznáte túto novinku podľa rozsiahleho oplastovania okolo celej karosérie, pod nárazníkmi nájdete strieborné ochranné panely a v tom prednom ešte tiež diódy denného svietenia. Ich umiestnenie je efektné, ale jasne prezrádza, že to s jazdou v teréne tento Multivan príliš vážne nemyslí. Ďalším dôkazom sú leštené devätnásťpalcové kolesá. O funkčnosti všetkých týchto noviniek môžeme pochybovať, ale dohromady taký Multivan vyzerá veľmi dobre. A to sa počíta predovšetkým.

Interiér je luxusný. Sedadlá dostali kožené čalúnenie značky Poltrona Frau, podlaha je vyvedená podľa vzoru lodnej paluby. Použité je pravé drevo. Pod kapotou je naftový dvojliter s maximom 180 koní, ktorý poháňa cez Haldex všetky štyri kolesá. Tlačová správa udáva nájazdový uhol vpredu 21°, vzadu 15°, o prechodnom už ale nehovorí.

Multivan Alltrack je síce prezentovaný ako štúdia, ale spomeňme si napríklad na Amarok Canyon, ktorý sa vo svojom sériovom prevedení prakticky od predchádzajúcej štúdie nelíšil. Pokojne sa stavíme, že Multivan Alltrack sa skôr alebo neskôr objaví a inak ako táto štúdia vyzerať nebude.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY