vytisknout velikost písma VW Multivan Alltrack: ďalší úžitkový (skoro) off-road sa chystá na scénu

VW Multivan Alltrack: ďalší úžitkový (skoro) off-road sa chystá na scénu

Nemecký Volkswagen prezentuje na autosalóne v Ženeve hneď niekoľko noviniek, pričom tou rozmerovo najväčšou je koncept Multivan Alltrack. Ako názov napovedá, vo Volkswagenu evidentne chystajú ďalšieho zástupcu do rodiny Alltrack/Cross. Inak povedané, záujemcovia si môžu pozrieť obľúbený Multivan v prevedení pre ľahký off-road.

Na prvý pohľad spoznáte túto novinku podľa rozsiahleho oplastovania okolo celej karosérie, pod nárazníkmi nájdete strieborné ochranné panely a v tom prednom ešte tiež diódy denného svietenia. Ich umiestnenie je efektné, ale jasne prezrádza, že to s jazdou v teréne tento Multivan príliš vážne nemyslí. Ďalším dôkazom sú leštené devätnásťpalcové kolesá. O funkčnosti všetkých týchto noviniek môžeme pochybovať, ale dohromady taký Multivan vyzerá veľmi dobre. A to sa počíta predovšetkým.

Interiér je luxusný. Sedadlá dostali kožené čalúnenie značky Poltrona Frau, podlaha je vyvedená podľa vzoru lodnej paluby. Použité je pravé drevo. Pod kapotou je naftový dvojliter s maximom 180 koní, ktorý poháňa cez Haldex všetky štyri kolesá. Tlačová správa udáva nájazdový uhol vpredu 21°, vzadu 15°, o prechodnom už ale nehovorí.

Multivan Alltrack je síce prezentovaný ako štúdia, ale spomeňme si napríklad na Amarok Canyon, ktorý sa vo svojom sériovom prevedení prakticky od predchádzajúcej štúdie nelíšil. Pokojne sa stavíme, že Multivan Alltrack sa skôr alebo neskôr objaví a inak ako táto štúdia vyzerať nebude.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY