vytisknout velikost písma VW Golf R Wolfsburg Edition: Špecialita, ktorú si u nás nekúpite

VW Golf R Wolfsburg Edition: Špecialita, ktorú si u nás nekúpite

Volkswagen začal ponúkať limitovanú sériu Golfu R a Golfu R Variant. Tá má napríklad iné kolesá, čierna spätné zrkadlá, samozrejme patričné logá a lepšiu výbavu v interiéri. Či sa vám teraz "zbiehajú sliny" na pekne rýchlu špecialitu z dielne VW, máme zlú správu. U nás, ani kdekoľvek inde v Európe, si toto auto nekúpite.

Ide totiž o špecialitu určenú pre austrálsky trh. Limitovaná edícia nesie meno Wolfsburg Edition, pričom pre zákazníkov znamenajú čierne devätnásť palcové zliatinové kolesá, čierne kryty spätných zrkadiel, v kombíku tiež čierne strešné lyžiny a možnosť výberu jednej z troch farieb vrátane bielej Oryx White Pearl. Na piatych dverách sa potom objavuje ešte logo upozorňujúce na fakt, že nejde o len tak obyčajný Golf R.

V interiéri nájdete čalúnenie kožou Nappa, vyhrievané sedadlá a niekoľko asistentov. Menovite sa jedná o Front Assist, adaptívny tempomat alebo stráženie mŕtveho uhla. Na rozdiel od u nás dostupných verzií je ale prevedenie pre austrálsky trh naladené len na 206 kW (280 koní). Pohon všetkých kolies samozrejme nechýba.

ww_1.jpgww_4.jpgww_3.jpgww_2.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY