vytisknout velikost písma VW Golf R Wolfsburg Edition: Špecialita, ktorú si u nás nekúpite

VW Golf R Wolfsburg Edition: Špecialita, ktorú si u nás nekúpite

Volkswagen začal ponúkať limitovanú sériu Golfu R a Golfu R Variant. Tá má napríklad iné kolesá, čierna spätné zrkadlá, samozrejme patričné logá a lepšiu výbavu v interiéri. Či sa vám teraz "zbiehajú sliny" na pekne rýchlu špecialitu z dielne VW, máme zlú správu. U nás, ani kdekoľvek inde v Európe, si toto auto nekúpite.

Ide totiž o špecialitu určenú pre austrálsky trh. Limitovaná edícia nesie meno Wolfsburg Edition, pričom pre zákazníkov znamenajú čierne devätnásť palcové zliatinové kolesá, čierne kryty spätných zrkadiel, v kombíku tiež čierne strešné lyžiny a možnosť výberu jednej z troch farieb vrátane bielej Oryx White Pearl. Na piatych dverách sa potom objavuje ešte logo upozorňujúce na fakt, že nejde o len tak obyčajný Golf R.

V interiéri nájdete čalúnenie kožou Nappa, vyhrievané sedadlá a niekoľko asistentov. Menovite sa jedná o Front Assist, adaptívny tempomat alebo stráženie mŕtveho uhla. Na rozdiel od u nás dostupných verzií je ale prevedenie pre austrálsky trh naladené len na 206 kW (280 koní). Pohon všetkých kolies samozrejme nechýba.

ww_1.jpgww_4.jpgww_3.jpgww_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY