vytisknout velikost písma VW Golf porazil Ford Mustang i Hyundai Genesis a má ďalší titul

VW Golf porazil Ford Mustang i Hyundai Genesis a má ďalší titul

V Detroite boli okrem rady premiér vyhlásené aj výsledky ankety severoamerického auta roka. Titul North American Car of the Year 2015 získal Volkswagen Golf, ktorý pomerne suverénne porazil zostávajúcich dvoch finalistov.

Do finále postúpil okrem Volkswagenu Golf aj Ford Mustang a nedávno testovaný Hyundai Genesis. Ten skončil napokon tretí, keď dostal od novinárov 110 bodov. Druhý Mustang dostal 204 bodov a víťazný Golf si na svoje konto pripísal 256 bodov. V histórii tejto ankety to nie je prvýkrát, kedy uspel model nemeckého koncernu. V roku 1999 vyhral rovnaký titul New Beetle.

Severoamerické auto roka určuje porota zložená z 57 novinárov z USA a Kanady, ktorí pracujú v rôznych médiách od webu, cez magazíny, rádiá, až po televízie. Pre Golf to je ďalšie z radu ocenení, ktoré tento model získal, vrátane titulu európskeho auta roka 2013.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY