vytisknout velikost písma VW Golf mieri na pretekárske okruhy. V ostrom štarte sa predstaví už tento víkend

VW Golf mieri na pretekárske okruhy. V ostrom štarte sa predstaví už tento víkend

Volkswagen rozširuje svoje športové aktivity. Okrem seriálu WRC budeme môcť vídať špeciály nemeckého koncernu aj na pretekárskych okruhoch v rámci TCR International Series. Stať by sa tak malo budúcu sezónu, no už tento víkend sa prvé dva exempláre upraveného Golfu ukážu v ostrom štarte na Red Bull Ringu.

Volkswagen Golf R TCR používa dvojlitrový benzínový motor TSI naladený na 243 kW (330 koní) a 410 Nm. Ten spolupracuje so šesťstupňovou prevodovkou DSG a poháňa len kolesá prednej nápravy.

Auto má podvozok rozšírený o 40 cm, stojí na osemnásťpalcových kolesách a nechýbajú ani potrebné úpravy aerodynamiky. V interiéri potom nenájdeme nič iné ako volant, športovú sedačku a bezpečnostnú klietku.

Ostrý súťažný štart čaká na nový Golf R TCR už tento víkend. V rámci prípravy automobilu nasadí tím Engstler do zostávajúcich pretekov sezóny dva exempláre. Mimochodom, s vývojom údajne pomáhali aj ľudia od Seatu, ktorý má okruhový špeciál už dlhšiu dobu.

golfrr_2.jpggolfrr_3.jpggolfrr_4.jpggolfrr_1.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY