vytisknout velikost písma VW Golf GTI Clubsport na ďalších fotografiách. Ako sa vám páči?

VW Golf GTI Clubsport na ďalších fotografiách. Ako sa vám páči?

Po úvodných skicách dnes automobilka Volkswagen zverejnila niekoľko ďalších fotkek chystanej novinky určenej pre stretnutia GTI pri Wörthersee. Vďaka nim si tak môžeme prezrieť pripravovaný Golf GTI Clubsport v celej jeho kráse.

Celým menom sa toto auto volá Golf GTI Clubsport concept car, pričom z tejto štúdie vzíde ešte ostrejšia verzia Volkswagenu Golf GTI, než akým je vyhotovenie Performance.

Koncept, ktorý má mimochodom pripomenúť 40. výročie Golfu GTI, používa preplňovaný benzínový dvojliter naladený na 195 kW (265 k). Krátkodobo je navyše možné zvýšiť výkon motora zhruba o desať percent. Úpravy dizajnu potom zahŕňajú nový predný nárazník, prahové nástavce, zadný strešný spojler a zadný difúzor.

Dobrou správou pre všetkých priaznivcov Volkswagenu Golf GTI je fakt, že prevedenie Clubsport dorazí vo svojej sériovej podobe už začiatkom budúceho roka. Pôjde samozrejme o najrýchlejší sériovo vyrábaný Golf GTI v histórii.

gti_per_5.JPGgti_per_3.JPGgti_per_4.JPGgti_per_2.JPG

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY