vytisknout velikost písma VW Golf GTI Clubsport na ďalších fotografiách. Ako sa vám páči?

VW Golf GTI Clubsport na ďalších fotografiách. Ako sa vám páči?

Po úvodných skicách dnes automobilka Volkswagen zverejnila niekoľko ďalších fotkek chystanej novinky určenej pre stretnutia GTI pri Wörthersee. Vďaka nim si tak môžeme prezrieť pripravovaný Golf GTI Clubsport v celej jeho kráse.

Celým menom sa toto auto volá Golf GTI Clubsport concept car, pričom z tejto štúdie vzíde ešte ostrejšia verzia Volkswagenu Golf GTI, než akým je vyhotovenie Performance.

Koncept, ktorý má mimochodom pripomenúť 40. výročie Golfu GTI, používa preplňovaný benzínový dvojliter naladený na 195 kW (265 k). Krátkodobo je navyše možné zvýšiť výkon motora zhruba o desať percent. Úpravy dizajnu potom zahŕňajú nový predný nárazník, prahové nástavce, zadný strešný spojler a zadný difúzor.

Dobrou správou pre všetkých priaznivcov Volkswagenu Golf GTI je fakt, že prevedenie Clubsport dorazí vo svojej sériovej podobe už začiatkom budúceho roka. Pôjde samozrejme o najrýchlejší sériovo vyrábaný Golf GTI v histórii.

gti_per_5.JPGgti_per_3.JPGgti_per_4.JPGgti_per_2.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY