vytisknout velikost písma VW Golf BlueMotion TSI ide s litrovým trojvalcom až 204 km/h

VW Golf BlueMotion TSI ide s litrovým trojvalcom až 204 km/h

Volkswagen obohatil ponuku modelu Golf o vyhotovenie TSI BlueMotion. Nová verzia má pod kapotou litrový benzínový trojvalec, ktorý si v kombinovanom cykle povie iba o 4,3 l/100 km, ale zároveň je automobil schopný ísť až 204 km/h. Okrem základného hatchbacku si budete môcť zaobstarať túto novinku aj v kombinácii s karosériou kombi aj modelom Golf Sportsvan.

Preplňovaný trojvalec má objem 999 cm3 a výkon 85 kW (115 koní). Automobilka ale vo svojej tlačovej správe vyzdvihuje predovšetkým krútiaci moment, ktorý vrcholí na hodnote 200 Nm, čo je vzhľadom k iba litrovému objemu naozaj zaujímavé číslo. Benzínový trojvalcový Golf vyprodukuje 99 gramov emisií CO2 na kilometer jazdy a v kombinovanom cykle si povie o 4,3 l/100 km.

Kto vymení základný šesťstupňový manuál za sedemstupňový automat, ten bude mať spotrebu horšiu o 0,2 l/100 km. To isté platí aj o Golfe Variant osadenom touto technikou, Sportsvan TSI BlueMotion si potom vystačí s prídelom 4,5 l/100 km pri manuále a 4,6 l/100 km v prípade DSG.

Záujemcovia môžu vyberať medzi výbavami Trendline a Comfortline. Vždy dostanete klimatizáciu, sedem airbagov, systém XDS, nižší podvozok, pätnásťpalcové kolesá BlueMotion alebo upravený predný nárazník. Cena na nemeckom trhu štartuje čiastkou 20 450 eur.

vw_golf_03.JPGvw_golf_04.JPGvw_golf_05.JPGvw_golf_07.JPGvw_golf_08.JPGvw_golf_09.JPGvw_golf_10.JPGvw_golf_13.JPGvw_golf_14.JPGvw_golf_15.JPGvw_golf_16.JPGvw_golf_17.JPGvw_golf_18.JPGvw_golf_19.JPGvw_golf_11.JPGvw_golf_12.JPGvw_golf_01.JPGvw_golf_02.JPGvw_golf_06.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY