vytisknout velikost písma VW Golf BlueMotion TSI ide s litrovým trojvalcom až 204 km/h

VW Golf BlueMotion TSI ide s litrovým trojvalcom až 204 km/h

Volkswagen obohatil ponuku modelu Golf o vyhotovenie TSI BlueMotion. Nová verzia má pod kapotou litrový benzínový trojvalec, ktorý si v kombinovanom cykle povie iba o 4,3 l/100 km, ale zároveň je automobil schopný ísť až 204 km/h. Okrem základného hatchbacku si budete môcť zaobstarať túto novinku aj v kombinácii s karosériou kombi aj modelom Golf Sportsvan.

Preplňovaný trojvalec má objem 999 cm3 a výkon 85 kW (115 koní). Automobilka ale vo svojej tlačovej správe vyzdvihuje predovšetkým krútiaci moment, ktorý vrcholí na hodnote 200 Nm, čo je vzhľadom k iba litrovému objemu naozaj zaujímavé číslo. Benzínový trojvalcový Golf vyprodukuje 99 gramov emisií CO2 na kilometer jazdy a v kombinovanom cykle si povie o 4,3 l/100 km.

Kto vymení základný šesťstupňový manuál za sedemstupňový automat, ten bude mať spotrebu horšiu o 0,2 l/100 km. To isté platí aj o Golfe Variant osadenom touto technikou, Sportsvan TSI BlueMotion si potom vystačí s prídelom 4,5 l/100 km pri manuále a 4,6 l/100 km v prípade DSG.

Záujemcovia môžu vyberať medzi výbavami Trendline a Comfortline. Vždy dostanete klimatizáciu, sedem airbagov, systém XDS, nižší podvozok, pätnásťpalcové kolesá BlueMotion alebo upravený predný nárazník. Cena na nemeckom trhu štartuje čiastkou 20 450 eur.

vw_golf_03.JPGvw_golf_04.JPGvw_golf_05.JPGvw_golf_07.JPGvw_golf_08.JPGvw_golf_09.JPGvw_golf_10.JPGvw_golf_13.JPGvw_golf_14.JPGvw_golf_15.JPGvw_golf_16.JPGvw_golf_17.JPGvw_golf_18.JPGvw_golf_19.JPGvw_golf_11.JPGvw_golf_12.JPGvw_golf_01.JPGvw_golf_02.JPGvw_golf_06.JPG

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY