vytisknout velikost písma VW chystá ostrejšie GTI Clubsport. Bude to súper pre Mégane RS Trophy

VW chystá ostrejšie GTI Clubsport. Bude to súper pre Mégane RS Trophy

Kto má záujem o športový Golf, ten si môže vyberať už zo štyroch variantov. Okrem štandardného GTI tu je aj ostrejšie prevedenie Performance, nedávno predstavená verzia Clubsport a vrcholná štvorkolka R. Skoro by sa chcelo povedať, že už je tých verzií dosť na to, aby si vybral úplne každý, lenže Volkswagen má v pláne ešte piate prevedenie, ktoré môže byť pokojne to najzaujímavejšie.

So správou prišiel britský Autocar. Podľa neho Volkswagen chystá odľahčený Golf GTI Clubsport, ktorý bude mať podstatne slabšie odhlučnenie a dokonca nebude mať ani zadné sedačky. Okrem nižšej hmotnosti sa bude pridávať aj výkon, ktorý dosiahne približne na 300 koní. Ostrý Clubsport má osloviť záujemcov o potešenie z jazdy, respektíve chce ukradnúť zákazníkov kupujúcich dlhoročný, ale stále neuveriteľne dobrý Renault Mégane RS Trophy.

Projekt odľahčeného Volkswagenu Golf GTI Clubsport zatiaľ ešte nedostal zelenú, pretože sa automobilka predovšetkým musí zaoberať emisiami v dieselových motoroch, ale úplne vylúčený nie je. Špekulanti odhadujú, že by sa takýto Golf mohol ukázať minimálne ako koncept pri tohtoročnom Wörthersee.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY