vytisknout velikost písma VW chystá ostrejšie GTI Clubsport. Bude to súper pre Mégane RS Trophy

VW chystá ostrejšie GTI Clubsport. Bude to súper pre Mégane RS Trophy

Kto má záujem o športový Golf, ten si môže vyberať už zo štyroch variantov. Okrem štandardného GTI tu je aj ostrejšie prevedenie Performance, nedávno predstavená verzia Clubsport a vrcholná štvorkolka R. Skoro by sa chcelo povedať, že už je tých verzií dosť na to, aby si vybral úplne každý, lenže Volkswagen má v pláne ešte piate prevedenie, ktoré môže byť pokojne to najzaujímavejšie.

So správou prišiel britský Autocar. Podľa neho Volkswagen chystá odľahčený Golf GTI Clubsport, ktorý bude mať podstatne slabšie odhlučnenie a dokonca nebude mať ani zadné sedačky. Okrem nižšej hmotnosti sa bude pridávať aj výkon, ktorý dosiahne približne na 300 koní. Ostrý Clubsport má osloviť záujemcov o potešenie z jazdy, respektíve chce ukradnúť zákazníkov kupujúcich dlhoročný, ale stále neuveriteľne dobrý Renault Mégane RS Trophy.

Projekt odľahčeného Volkswagenu Golf GTI Clubsport zatiaľ ešte nedostal zelenú, pretože sa automobilka predovšetkým musí zaoberať emisiami v dieselových motoroch, ale úplne vylúčený nie je. Špekulanti odhadujú, že by sa takýto Golf mohol ukázať minimálne ako koncept pri tohtoročnom Wörthersee.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY