vytisknout velikost písma VW bude do roku 2018 predávať v Číne desať ekologických modelov

VW bude do roku 2018 predávať v Číne desať ekologických modelov

Koncern Volkswagen má v pláne posilniť svoje postavenie na čínskom trhu. Niet divu, generuje mu totiž veľmi zaujímavé predajné čísla. A pretože tamojšia vláda podporuje elektromobily a plug-in hybridy, môžu sa čínski zákazníci tešiť na prísun hneď desiatich nových ekologických modelov. Tie sa v Číne postupne objavia počas nasledujúcich štyroch rokov.

Pred časom do Číny dorazila hybridná Panamera, ktorú v priebehu tohto roka doplní ešte elektrický up! a elektrický Golf. Budúci rok príde Audi A3 E-Tron a opäť Golf, tentoraz však v prevedení GTE, čo je plug-in hybrid. Všetci spomenutí sa budú dovážať z Nemecka.

V roku 2016 ponuku ekologických modelov rozšíri plug-in hybridný variant modelu Audi A6 a úplne nový sedan strednej triedy je určený výhradne pre Čínu. Ten veľmi pravdepodobne vzíde z konceptu NMC predstavenom v Pekingu. A aby si na svoje prišli aj majetní zákazníci, plánuje sa aj model Bentley v prevedení plug-in hybrid. Tým neoficiálne informácie končia.

Volkswagen predal v Číne minulý rok 3,27 milióna automobilov, tento rok by rád pokoril hranicu 3,5 milióna. Ak sa pýtate, prečo nie sú v pláne žiadne klasické hybridy, potom je dôvodom podpora vlády. Tá sa totiž na klasické hybridy nevzťahuje. Naopak záujemcovia o elektrické auto dostanú v prepočte zhruba 6 tisíc eur, v prípade plug-in hybridu to je približne 3 300 eur.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY