vytisknout velikost písma VW Beetle Cabriolet dostal od ABT až 260 koní a vylepšený vzhľad

VW Beetle Cabriolet dostal od ABT až 260 koní a vylepšený vzhľad

Letná sezóna začína a s jej nástupom sa stávajú stredom pozornosti kabriolety. Možno aj preto práve teraz prichádza ABT s ponukou série úprav pre Volkswagen Beetle Cabriolet. Vylepšiť môžete vzhľad, podvozok i motory, a to od najslabšieho dieselu po vrcholný benzínový štvorvalec.

Úpravy, ktoré pripravili ľudia od ABT, sú úplne klasické. Chrobák dostal prepracované nárazníky, takzvané "mračítka" vo farbe karosérie, karbónový dekor okolo zadnej ŠPZ alebo nové kolesá. Disky sú v ponuke vo veľkostiach osemnásť až dvadsať palcov.

Záujemcovia môžu siahnuť aj po športovejšom podvozku. Ten je vpredu znížený o 30 mm, vzadu o 35 mm. Súčasťou sú tiež vylepšené brzdy s kotúčmi o rozmere 345 x 30 mm.

Čo sa motora týka, vyšší výkon je k dispozícii pre všetky jednotky. Najslabší diesel 1.6 TDI vyprodukuje po úprave 125 k (štandardne 105 k), naftový dvojliter sa potom dostane na 170 koní (štandard je 140 k). Benzínová časť ponuky obsahuje štvorvalec 1.2 TSI (140 k vs. 105 k), 1.4 TSI (210 k vs. 160 k), 2.0 TFSI (240 k vs. 200 k) a vrcholom je 260 koní namiesto štandardných 210 koní.

Ak vás zaujíma rýchly VW Beetle, môžete sa tešiť na test verzie GSR, ktorý vyjde už budúci týždeň.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY