vytisknout velikost písma VW Beetle Cabriolet dostal od ABT až 260 koní a vylepšený vzhľad

VW Beetle Cabriolet dostal od ABT až 260 koní a vylepšený vzhľad

Letná sezóna začína a s jej nástupom sa stávajú stredom pozornosti kabriolety. Možno aj preto práve teraz prichádza ABT s ponukou série úprav pre Volkswagen Beetle Cabriolet. Vylepšiť môžete vzhľad, podvozok i motory, a to od najslabšieho dieselu po vrcholný benzínový štvorvalec.

Úpravy, ktoré pripravili ľudia od ABT, sú úplne klasické. Chrobák dostal prepracované nárazníky, takzvané "mračítka" vo farbe karosérie, karbónový dekor okolo zadnej ŠPZ alebo nové kolesá. Disky sú v ponuke vo veľkostiach osemnásť až dvadsať palcov.

Záujemcovia môžu siahnuť aj po športovejšom podvozku. Ten je vpredu znížený o 30 mm, vzadu o 35 mm. Súčasťou sú tiež vylepšené brzdy s kotúčmi o rozmere 345 x 30 mm.

Čo sa motora týka, vyšší výkon je k dispozícii pre všetky jednotky. Najslabší diesel 1.6 TDI vyprodukuje po úprave 125 k (štandardne 105 k), naftový dvojliter sa potom dostane na 170 koní (štandard je 140 k). Benzínová časť ponuky obsahuje štvorvalec 1.2 TSI (140 k vs. 105 k), 1.4 TSI (210 k vs. 160 k), 2.0 TFSI (240 k vs. 200 k) a vrcholom je 260 koní namiesto štandardných 210 koní.

Ak vás zaujíma rýchly VW Beetle, môžete sa tešiť na test verzie GSR, ktorý vyjde už budúci týždeň.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY