vytisknout velikost písma VW Beetle Cabriolet dostal od ABT až 260 koní a vylepšený vzhľad

VW Beetle Cabriolet dostal od ABT až 260 koní a vylepšený vzhľad

Letná sezóna začína a s jej nástupom sa stávajú stredom pozornosti kabriolety. Možno aj preto práve teraz prichádza ABT s ponukou série úprav pre Volkswagen Beetle Cabriolet. Vylepšiť môžete vzhľad, podvozok i motory, a to od najslabšieho dieselu po vrcholný benzínový štvorvalec.

Úpravy, ktoré pripravili ľudia od ABT, sú úplne klasické. Chrobák dostal prepracované nárazníky, takzvané "mračítka" vo farbe karosérie, karbónový dekor okolo zadnej ŠPZ alebo nové kolesá. Disky sú v ponuke vo veľkostiach osemnásť až dvadsať palcov.

Záujemcovia môžu siahnuť aj po športovejšom podvozku. Ten je vpredu znížený o 30 mm, vzadu o 35 mm. Súčasťou sú tiež vylepšené brzdy s kotúčmi o rozmere 345 x 30 mm.

Čo sa motora týka, vyšší výkon je k dispozícii pre všetky jednotky. Najslabší diesel 1.6 TDI vyprodukuje po úprave 125 k (štandardne 105 k), naftový dvojliter sa potom dostane na 170 koní (štandard je 140 k). Benzínová časť ponuky obsahuje štvorvalec 1.2 TSI (140 k vs. 105 k), 1.4 TSI (210 k vs. 160 k), 2.0 TFSI (240 k vs. 200 k) a vrcholom je 260 koní namiesto štandardných 210 koní.

Ak vás zaujíma rýchly VW Beetle, môžete sa tešiť na test verzie GSR, ktorý vyjde už budúci týždeň.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY