vytisknout velikost písma VW Beetle Cabriolet dostal od ABT až 260 koní a vylepšený vzhľad

VW Beetle Cabriolet dostal od ABT až 260 koní a vylepšený vzhľad

Letná sezóna začína a s jej nástupom sa stávajú stredom pozornosti kabriolety. Možno aj preto práve teraz prichádza ABT s ponukou série úprav pre Volkswagen Beetle Cabriolet. Vylepšiť môžete vzhľad, podvozok i motory, a to od najslabšieho dieselu po vrcholný benzínový štvorvalec.

Úpravy, ktoré pripravili ľudia od ABT, sú úplne klasické. Chrobák dostal prepracované nárazníky, takzvané "mračítka" vo farbe karosérie, karbónový dekor okolo zadnej ŠPZ alebo nové kolesá. Disky sú v ponuke vo veľkostiach osemnásť až dvadsať palcov.

Záujemcovia môžu siahnuť aj po športovejšom podvozku. Ten je vpredu znížený o 30 mm, vzadu o 35 mm. Súčasťou sú tiež vylepšené brzdy s kotúčmi o rozmere 345 x 30 mm.

Čo sa motora týka, vyšší výkon je k dispozícii pre všetky jednotky. Najslabší diesel 1.6 TDI vyprodukuje po úprave 125 k (štandardne 105 k), naftový dvojliter sa potom dostane na 170 koní (štandard je 140 k). Benzínová časť ponuky obsahuje štvorvalec 1.2 TSI (140 k vs. 105 k), 1.4 TSI (210 k vs. 160 k), 2.0 TFSI (240 k vs. 200 k) a vrcholom je 260 koní namiesto štandardných 210 koní.

Ak vás zaujíma rýchly VW Beetle, môžete sa tešiť na test verzie GSR, ktorý vyjde už budúci týždeň.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY