vytisknout velikost písma VW Beetle Cabriolet dostal od ABT až 260 koní a vylepšený vzhľad

VW Beetle Cabriolet dostal od ABT až 260 koní a vylepšený vzhľad

Letná sezóna začína a s jej nástupom sa stávajú stredom pozornosti kabriolety. Možno aj preto práve teraz prichádza ABT s ponukou série úprav pre Volkswagen Beetle Cabriolet. Vylepšiť môžete vzhľad, podvozok i motory, a to od najslabšieho dieselu po vrcholný benzínový štvorvalec.

Úpravy, ktoré pripravili ľudia od ABT, sú úplne klasické. Chrobák dostal prepracované nárazníky, takzvané "mračítka" vo farbe karosérie, karbónový dekor okolo zadnej ŠPZ alebo nové kolesá. Disky sú v ponuke vo veľkostiach osemnásť až dvadsať palcov.

Záujemcovia môžu siahnuť aj po športovejšom podvozku. Ten je vpredu znížený o 30 mm, vzadu o 35 mm. Súčasťou sú tiež vylepšené brzdy s kotúčmi o rozmere 345 x 30 mm.

Čo sa motora týka, vyšší výkon je k dispozícii pre všetky jednotky. Najslabší diesel 1.6 TDI vyprodukuje po úprave 125 k (štandardne 105 k), naftový dvojliter sa potom dostane na 170 koní (štandard je 140 k). Benzínová časť ponuky obsahuje štvorvalec 1.2 TSI (140 k vs. 105 k), 1.4 TSI (210 k vs. 160 k), 2.0 TFSI (240 k vs. 200 k) a vrcholom je 260 koní namiesto štandardných 210 koní.

Ak vás zaujíma rýchly VW Beetle, môžete sa tešiť na test verzie GSR, ktorý vyjde už budúci týždeň.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY