vytisknout velikost písma Volvo XC90 ukázalo svoj cenník. Vrcholné verzie atakujú sumu 70 tisíc eur

Volvo XC90 ukázalo svoj cenník. Vrcholné verzie atakujú sumu 70 tisíc eur

Volvo najprv v rámci parížskeho autosalónu oznámilo základnú "cenu od", krátko na to vypustilo do sveta kompletný cenník. Záujemcovia môžu zatiaľ vyberať medzi troma zážihovými verziami a dvojicou naftových motorov. Nech zvolíte čokoľvek, vždy budete mať pod kapotou štvorvalec a vždy bude v aute osemstupňová automatická prevodovka.

Najlacnejšou verziou je D4 FWD vo výbave Kinetic za 48 364 eur. Komu by 140 kW (190 k) nestačilo, ten môže siahnuť po D5 AWD (165 kW / 225 k), pričom príplatok činí zhruba 3 700 eur. Iné kombinácie sa u dieselov aktuálne neponúkajú.

Zážihové motory sú vždy vybavené pohonom všetkých kolies. Najlacnejšie T5 AWD (187 kW / 254 k) vyjde na 54 674 eur, za T6 (236 kW / 320 k) zaplatíte 57 498 € a vrcholný plug-in hybrid T8 so svojou cenou nejde pod 70 tisíc. No na rozdiel od ostatných sa ponúka až s druhou výbavou Kinetic.

Hybrid je zároveň tiež to najdrahšie, čo si v novej XC90 môžete kúpiť. Vo vrcholnom prevedení R-Design vyjde bezmála na 80 tisíc eur. Základná cena naftovej D5 činí v rovnakej výbave 63 300 eur.

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Záujemcovia o lacnejšiu alternatívu skôr automaticky volili Defender, lenže ten už si dnes nekúpite. Okrem Jeepu Wrangler je tak Professional posledným zástupcom svojho druhu.

16. 5. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY