vytisknout velikost písma Volvo XC90 ukázalo svoj cenník. Vrcholné verzie atakujú sumu 70 tisíc eur

Volvo XC90 ukázalo svoj cenník. Vrcholné verzie atakujú sumu 70 tisíc eur

Volvo najprv v rámci parížskeho autosalónu oznámilo základnú "cenu od", krátko na to vypustilo do sveta kompletný cenník. Záujemcovia môžu zatiaľ vyberať medzi troma zážihovými verziami a dvojicou naftových motorov. Nech zvolíte čokoľvek, vždy budete mať pod kapotou štvorvalec a vždy bude v aute osemstupňová automatická prevodovka.

Najlacnejšou verziou je D4 FWD vo výbave Kinetic za 48 364 eur. Komu by 140 kW (190 k) nestačilo, ten môže siahnuť po D5 AWD (165 kW / 225 k), pričom príplatok činí zhruba 3 700 eur. Iné kombinácie sa u dieselov aktuálne neponúkajú.

Zážihové motory sú vždy vybavené pohonom všetkých kolies. Najlacnejšie T5 AWD (187 kW / 254 k) vyjde na 54 674 eur, za T6 (236 kW / 320 k) zaplatíte 57 498 € a vrcholný plug-in hybrid T8 so svojou cenou nejde pod 70 tisíc. No na rozdiel od ostatných sa ponúka až s druhou výbavou Kinetic.

Hybrid je zároveň tiež to najdrahšie, čo si v novej XC90 môžete kúpiť. Vo vrcholnom prevedení R-Design vyjde bezmála na 80 tisíc eur. Základná cena naftovej D5 činí v rovnakej výbave 63 300 eur.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY