vytisknout velikost písma Volvo XC90 ukázalo svoj cenník. Vrcholné verzie atakujú sumu 70 tisíc eur

Volvo XC90 ukázalo svoj cenník. Vrcholné verzie atakujú sumu 70 tisíc eur

Volvo najprv v rámci parížskeho autosalónu oznámilo základnú "cenu od", krátko na to vypustilo do sveta kompletný cenník. Záujemcovia môžu zatiaľ vyberať medzi troma zážihovými verziami a dvojicou naftových motorov. Nech zvolíte čokoľvek, vždy budete mať pod kapotou štvorvalec a vždy bude v aute osemstupňová automatická prevodovka.

Najlacnejšou verziou je D4 FWD vo výbave Kinetic za 48 364 eur. Komu by 140 kW (190 k) nestačilo, ten môže siahnuť po D5 AWD (165 kW / 225 k), pričom príplatok činí zhruba 3 700 eur. Iné kombinácie sa u dieselov aktuálne neponúkajú.

Zážihové motory sú vždy vybavené pohonom všetkých kolies. Najlacnejšie T5 AWD (187 kW / 254 k) vyjde na 54 674 eur, za T6 (236 kW / 320 k) zaplatíte 57 498 € a vrcholný plug-in hybrid T8 so svojou cenou nejde pod 70 tisíc. No na rozdiel od ostatných sa ponúka až s druhou výbavou Kinetic.

Hybrid je zároveň tiež to najdrahšie, čo si v novej XC90 môžete kúpiť. Vo vrcholnom prevedení R-Design vyjde bezmála na 80 tisíc eur. Základná cena naftovej D5 činí v rovnakej výbave 63 300 eur.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY