vytisknout velikost písma Volvo XC90 ukázalo svoj cenník. Vrcholné verzie atakujú sumu 70 tisíc eur

Volvo XC90 ukázalo svoj cenník. Vrcholné verzie atakujú sumu 70 tisíc eur

Volvo najprv v rámci parížskeho autosalónu oznámilo základnú "cenu od", krátko na to vypustilo do sveta kompletný cenník. Záujemcovia môžu zatiaľ vyberať medzi troma zážihovými verziami a dvojicou naftových motorov. Nech zvolíte čokoľvek, vždy budete mať pod kapotou štvorvalec a vždy bude v aute osemstupňová automatická prevodovka.

Najlacnejšou verziou je D4 FWD vo výbave Kinetic za 48 364 eur. Komu by 140 kW (190 k) nestačilo, ten môže siahnuť po D5 AWD (165 kW / 225 k), pričom príplatok činí zhruba 3 700 eur. Iné kombinácie sa u dieselov aktuálne neponúkajú.

Zážihové motory sú vždy vybavené pohonom všetkých kolies. Najlacnejšie T5 AWD (187 kW / 254 k) vyjde na 54 674 eur, za T6 (236 kW / 320 k) zaplatíte 57 498 € a vrcholný plug-in hybrid T8 so svojou cenou nejde pod 70 tisíc. No na rozdiel od ostatných sa ponúka až s druhou výbavou Kinetic.

Hybrid je zároveň tiež to najdrahšie, čo si v novej XC90 môžete kúpiť. Vo vrcholnom prevedení R-Design vyjde bezmála na 80 tisíc eur. Základná cena naftovej D5 činí v rovnakej výbave 63 300 eur.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY