vytisknout velikost písma Volvo XC90 R-Design: drsný vzhľad, ale rovnaká technika

Volvo XC90 R-Design: drsný vzhľad, ale rovnaká technika
Zoznam kapitol
  1. Volvo XC90 R-Design
  2. Fotogaléria: Volvo XC90 R-Design

Volvo predstavuje športový paket R-Design pre nové SUV XC90. Nečakajte ale žiadne mechanické zmeny. R-Design sa dotkol len vzhľadu.

152194_The_all_new_Volvo_XC90_R_Design.jpg151943_The_all_new_Volvo_XC90_R_Design.jpg151949_The_all_new_Volvo_XC90_R_Design.jpg
Paket R-Design znamená len upravený vzhľad. Podvozok aj motory sa žiadnych zásahov nedočkali a možno, že je to len dobre, pokiaľ má byť hlavným kritériom komfort

Paket R-Design prinesie predovšetkým nové nárazníky, väčšie kolesá, rozšírené podbehy a strešné lyžiny alebo zrkadlá v chrómu. Dostanete aj športovo sa tváriace sedačky a pár detailov do interiéru. Úžitkové vlastnosti veľkého Volva ale zostanú zachované, rovnako tak motorová paleta, ktorá sa nemení.

Paket R-Design je samostaná línia výbavy postavená nad tú základnú a má slúžiť ako alternatíva k najvyššej luxusnej výbave nového XC90. Objednávky uzavreté v októbri ale vraj skôr ako v máji 2015 nedorazia. Je totiž beznádejne vypredané.

Len pripomenieme, že Volvo XC90 je zatiaľ k dispozícii vo verziách D5 AWD a T6 AWD. Naftová verzia je dvojlitrový štvorvalec s výkonom 165 kW (225 k) a krútiacim momentom 470 Nm, benzín hltá aj preplňovaný dvojlitrový štvorvalec, ale s výkonom 236 kW (320 k) a krútiacim momentom 400 Nm. Neskôr dorazí aj ďalšia motorizácia, rovnako aj vrcholný hybridný model T8 s celkovým výkonom až 400 koní.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY