vytisknout velikost písma Volvo XC90 Polestar prvýkrát na scéne. Zatiaľ ako virtuálny návrh

Volvo XC90 Polestar prvýkrát na scéne. Zatiaľ ako virtuálny návrh

Nová generácia Volva XC90 sa sotva stihla predstaviť a už tu máme jednu virtuálnu úpravu. Konkrétne ide o návrh toho, ako by mohla vyzerať športová verzia Polestar. V kombinácii s pohonným ústrojenstvom schopným vyprodukovať vyše 400 koní by takýto voz pozornosti zákazníkov určite neunikol.

Recept, podľa ktorého vznikol priložený návrh, je celkom jednoduchý. Autor vzal prvky zo súčasných modelov Polestar, pridal väčšie kolesá, typicky modrú farbu karosérie a stvoril nižší podvozok. XC90 taktiež dostala upravenú masku chladiča, čiernu strechu a čierna spätné zrkadlá. Výsledok vyzerá prinajmenšom veľmi dobre.

Či Volvo naozaj niečo podobné predstaví, alebo či bude vsádzať viac na ekológiu, keď už budú vrcholé verzie hybridné, to v tejto chvíli nemožno s istotou určiť. Každopádne sme ešte len na začiatku pôsobenia tejto novinky, pričom životný cyklus druhej generácie XC90 určite nebude krátky, takže je kľudne možné, že niečo podobné naozaj príde. A keď nie rovno Polestar, tak aspoň R-Design určite.

Nové Volvo XC90 sme vám ukázali už skôr, a to vrátane niekoľkých videí a fotogalérie. Švédska novinka stojí na zbrusu novej platforme, má nové motory, nový dizajn a nové technológie. Predávať sa začne ale až budúci rok.

xc90_polestar.jpg
Foto: X-Tomi Design
 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY