vytisknout velikost písma Volvo XC90 Polestar prvýkrát na scéne. Zatiaľ ako virtuálny návrh

Volvo XC90 Polestar prvýkrát na scéne. Zatiaľ ako virtuálny návrh

Nová generácia Volva XC90 sa sotva stihla predstaviť a už tu máme jednu virtuálnu úpravu. Konkrétne ide o návrh toho, ako by mohla vyzerať športová verzia Polestar. V kombinácii s pohonným ústrojenstvom schopným vyprodukovať vyše 400 koní by takýto voz pozornosti zákazníkov určite neunikol.

Recept, podľa ktorého vznikol priložený návrh, je celkom jednoduchý. Autor vzal prvky zo súčasných modelov Polestar, pridal väčšie kolesá, typicky modrú farbu karosérie a stvoril nižší podvozok. XC90 taktiež dostala upravenú masku chladiča, čiernu strechu a čierna spätné zrkadlá. Výsledok vyzerá prinajmenšom veľmi dobre.

Či Volvo naozaj niečo podobné predstaví, alebo či bude vsádzať viac na ekológiu, keď už budú vrcholé verzie hybridné, to v tejto chvíli nemožno s istotou určiť. Každopádne sme ešte len na začiatku pôsobenia tejto novinky, pričom životný cyklus druhej generácie XC90 určite nebude krátky, takže je kľudne možné, že niečo podobné naozaj príde. A keď nie rovno Polestar, tak aspoň R-Design určite.

Nové Volvo XC90 sme vám ukázali už skôr, a to vrátane niekoľkých videí a fotogalérie. Švédska novinka stojí na zbrusu novej platforme, má nové motory, nový dizajn a nové technológie. Predávať sa začne ale až budúci rok.

xc90_polestar.jpg
Foto: X-Tomi Design
 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY